Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Πρώτη φορά δεν έχω σαφή άποψη ...



Αγαπητοί φίλοι , εσείς που μου κάνετε την τιμή να επισκέπτεστε αυτό εδώ το blog και να αφήνετε σχόλια , σχόλια που έχουν κάποια άλλη οπτική βάλτε και σε αυτή την ανάρτηση το "χέρι" σας...

Είναι η πρώτη φορά που δεν έχω καταλήξει για κάποιο θέμα .
Αν η υπερψήφιση η η καταψήφισή του νέου μνημονίου είναι αυτή τη στιγμή συμφέρον για την χώρα ...
Στο Μνημόνιο Α' τα πράγματα ήταν πολύ εύκολα.
Ακόμα και ο πλέον ΑΣΧΕΤΟΣ με τα οικονομικά έβλεπε που θα οδηγούσε ...
Από την πρώτη στιγμή η θέση αυτού του blog  ήταν ενάντια στην ΥΦΕΣΗ που προκάλεσε ο τενίστας "τσάρος"...
Το πρόβλημα που έχει ο γράφων ,  είναι ότι και για το Μνημόνιο Β΄τα πράγματα είναι (πολύ πιο) ΑΠΛΑ...

Θα βυθίσει την χώρα σε ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΥΦΕΣΗ και δεν θα λύσειΤΙΠΟΤΑ...

Εκεί που κολλάω είναι οι συνέπειες του ΟΧΙ...

Δεν είμαι προετοιμασμένος για 2-5 χρόνια ζωής με δελτίο...
Δεν είμαι βέβαιος ότι θα αποφευχθεί το ΑΙΜΑ στους δρόμους...
Δεν είμαι σίγουρος ότι η αλλαγή νομίσματος θα σώσει την χώρα...

Το μόνο που μπορεί να κάνει το ΝΑΙ είναι να δώσει λίγο επί πλέον χρόνο μέχρι να φτάσουμε στα παραπάνω και στην ΑΤΑΚΤΗ χρεοκοπία...
Μόνο που ΤΟΤΕ η ΧΩΡΑ θα χάσει περισσότερα από ότι θα χάσει ΣΗΜΕΡΑ...

Αναποφάσιστος !!!
Υπάρχουν φορές που ΧΑΙΡΟΜΑΙ που δεν αποφασίζω για το μέλλον της χώρας.
Αυτή είναι κάποια από αυτές...


Antilogos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου