Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Ραγκούσης: «Η τρόικα είναι τα τρία μου παιδιά»











Ραγκούσης: «Η τρόικα είναι τα τρία μου παιδιά» 
Αντίθετος με το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογώνδηλώνει ο υπουργός Υποδομών Γιάννης Ραγκούσης στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα, λέγοντας ότι θα ήταν "ιστορικό έγκλημα σε βάρος της χώρας". «Οφείλουμε να κάνουμε το καθήκον μας. Αυτό πιστεύουμε ότι ωφελεί τη χώρα και τις επόμενες γενιές. Στη δική μου την περίπτωση, τα τρία μου παιδιά είναι η τρόικα που λογοδοτώ και έχω στο μυαλό μου συνέχεια, αυτή είναι η τρόικα που καθοδηγεί τις αποφάσεις μου». 



Ο κ. Ραγκούσης αναγνωρίζει ότι την περασμένη διετία υπήρξαν εκ μέρους της κυβέρνησης "καθυστερήσεις, λάθη και παλινωδίες" και επιμένει ότι πρέπει να προωθηθούν οι μεταρρυθμίσεις. «Αν οι μεταρρυθμίσεις γίνουν σύντομα, τότε θα πραγματοποιηθούν από εμάς. Αν καθυστερήσουμε, απλώς θα πραγματοποιηθούν αργότερα από άλλους με μεγάλη ζημιά για τους πολίτες και ιδίως τη νέα γενιά λόγω της καθυστέρησης» λέει χαρακτηριστικά.

Σε ότι αφορά το Δημόσιο υπογραμμίζει ότι στο πλαίσιο της συνταγματικής αναθεώρησης θα πρέπει να κατοχυρωθεί η αντικειμενική αξιολόγηση και να συνδεθεί η μονιμότητα με την αξία.

Ο κ. Ραγκούσης τονίζει ότι πρέπει να ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα και το επάγγελμα των ταξί και των φορτηγών. «Αν δεν ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα και δεν απελευθερωθούν όλες οι δυνάμεις της οικονομίας , τότε η χώρα θα βγει χαμένη και όχι εμείς». 


Newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου