Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Φταίμε όλοι!



Μήπως ρε συνελληνα δεν φταίμε όλοι μας? Εγώ δεν ήμουν αυτός που περηφανευόμουν όταν είχα κάποιο... βισμα και καπέλωνα αλλους? Εγω δεν ήμουν που έτρεχα και φιλούσα κατουρημένες ποδιες?Εγω δεν ήμουν στα 6.500.000 που ψηφισαν τα δυο μεγαλα κομματα πριν λιγο καιρο?Εγω δεν ήμουν αυτος που ετρεξε να ψηφισει τον καθυστερημένο Πρωθυπουργό μας στις εσωτερικες εκλογες του πασοκ? Εγω δεν ήμουν αυτος που εψαχνα καποιον να λαδωσω για να κανω την δουλεια μου αντι να τον καταγγειλω?Εγω δεν ήμουν αυτος που αντι για ενα αμαξακι επαιρνα αμαξι πολυτελειας και δεν ξερω τι να το κανω τωρα??Εγω δεν ήμουν που χρεωνα την πιστωτικη μου καρτα χωρις να ξερω πως θα την ξεχρεωσω?Εγω δεν ήμουν που κατηγορουσα την χουντα και τωρα παρακαλαω καποιον να επεμβει κατηγοροντας ως προδοτη οποιον ενστολο δεν το κανει??Πρεπει να αλλαξουμε ριζικα μυαλα....

Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου