Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Τζαβάρας κατά Μητσοτάκη


  

Share
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης απέστειλε χθες ανοιχτή επιστολή σε όλους τους Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου – όπου επικαλούμενος την κρισιμότητα των ημερών…!!! – προτείνει: Τη μείωση του αριθμού των βουλευτών από 300 σε 200…,την κατάργηση της βουλευτικής σύνταξης, την  κατάργηση του επιδόματος για συμμετοχή των βουλευτών σε Επιτροπές της Βουλής, το κλείσιμο του καναλιού της Βουλής, την κατάργηση των βουλευτικών αυτοκινήτων και για να προσδώσει την δέουσα σοβαρότητα, ζητεί την κατάργηση στην πράξη της βουλευτικής ασυλίας και την διαχρονική ανάρτηση του «πόθεν έσχες» των βουλευτών στο διαδίκτυο…
Χθες ρωτήθηκε σχετικά από ον Real FM ο βουλευτής της ΝΔ Κώστας Τζαβάρας, ο οποίος είπε μεταξύ άλλων:
Με τον Κυρ. Μητσοτάκη ανήκουμε σε δυο διαφορετικούς κόσμους.
Εκπροσωπούμε διαφορετικές αξίες ζωής. Εγώ δεν είμαι προϊόν μιας ιστορίας ευκλεούς που έχει η οικογένεια μου. Είμαι ένας ταπεινός δικηγόρος της επαρχίας.
Ο Κυρ. Μητσοτάκης έχει λόγους να διασκεδάσει τις εντυπώσεις που οι αγανακτισμένοι πολίτες δημιουργούν καθημερινά εναντίον της οικογενειοκρατίας.
Εγώ κάνω 4000 χ.λ.μ. το μήνα. Ο Κυρ. Μητσοτάκης δεν έχει ανάγκη να κάνει κανένα. Άρα στο κοινοβούλιο σας λέω υπάρχουν δυο  φωνές βουλευτών. Είναι αυτοί οι οποίοι βγαίνουν στην επαρχία και οι οποίοι είναι ήρωες, είναι εκείνοι που δεν έχουν χορηγούς, είναι εκείνοι που δεν έχουν προστάτες.
Ξέρω π.χ. ότι στη Β΄ Αθηνών οι χορηγίες δίνονται κατά τρόπο που είναι γνωστός σε όλους.
Εγώ πάντως χορηγούς δεν έχω.
Εγώ στην Βουλή μπήκα αφού επί 30 χρόνια ήμουνα μαχόμενος δικηγόρος.
Αυτοί που βγαίνουν και μιλάνε από τη θέση που έχουνε από συμβολικό κεφάλαιο που έχει συμπληρώσει η οικογένεια τους ή η τάξη τους και κατά αυτόν τον τρόπο που σας είπα προσπαθούν να εξευμενίσουν τους αγανακτισμένους προσφέροντας τους τα χαρακτηριστικά του αξιώματος ως δήθεν προνόμια, προσφέρουν κακή υπηρεσία στην Δημοκρατία.
Ο Κυρ. Μητσοτάκης εκπροσωπεί μια πολιτική δυναστεία και εγώ εκπροσωπώ την ταπεινότητά μου.
Εγώ και ο Κυρ. Μητσοτάκης δεν προσήλθαμε στην πολιτική με τους ίδιους όρους και μην μου πείτε ότι εγώ ένας δικηγόρος επαρχίας που επί 30 χρόνια αγωνίστηκα από το γραφείο μου και έπεισα την κοινωνία την τοπική, συναγωνίστηκα με τους ίδιους όρους έναν πολύ μεγάλο μεγαλόσχημο βουλευτή της Β΄ Αθηνών που κατάγεται από μια λαμπρή και ένδοξη οικογένεια και βέβαια που δεν χρειάζεται να προσφύγει στις πενιχρές και στις οποιεσδήποτε αποταμιεύσεις του πατέρα του ή της συγγένειας του για να ασχοληθεί με τα βουλευτικά του καθήκοντα. Έχει πολλούς ικανούς αρκετούς και κυρίως έχει ένα συμβολικό κεφάλαιο γύρω του το οποίο έχει συσσωρευτεί βεβαίως με μια ακαταμάχητης γοητείας και δόξας μακραίωνης οικογενειακής ιστορίας.
Εγώ ξέρω πάντως ότι υπάρχουν επιχειρήσεις οι οποίες δίνουν πολλά χρήματα σε υποψηφίους όλων των κομμάτων.
Έχετε δει, βουλευτή επαρχίας να είναι γραμμένος σε κάποια κατάστιχα τέτοια; Εγώ γνωρίζω πραγματικά ότι ακόμα υπάρχουν περιπτώσεις άλλων βουλευτών που τα πολυτελή τους γραφεία τα πληρώνουν χορηγοί.
Καλό θα είναι κάποιος από την κυβέρνηση να καταλάβει ότι μπορεί το δημοψήφισμα να χρησιμοποιηθεί, προκειμένου να ανακουφιστεί ο μεγάλος καημός του λαού που είναι η ατιμωρησία εκείνων των υπουργών και των υφυπουργών οι οποίοι δεν έχουν μέχρι σήμερα τις συνέπειες των πράξεών τους λόγω του ότι υπάρχει το άρθρο της παραγραφής.
Με τον Κυρ. Μητσοτάκη ανήκουμε σε διαφορετικό ηθικό και νοητικό παράδειγμα, προσεγγίζουμε τα προβλήματα της πολιτικής με διαφορετικό τρόπο.
Ο Κυρ. Μητσοτάκης πιστεύει στη συναινετική δημοκρατία εγώ πιστεύω στη δημοκρατία με την έννοια του αγώνα της σύγκρουσης. Αυτή είναι η διαφορά μας.

1 σχόλιο:

  1. Κλαψ, κλαψ ο Τζαβάρας. Τι έχει προσφέρει μέχρι σήμερα στην πολιτική ζωή του τόπου; Θυμάστε μια παρέμβασή του; Έχει πετύχει κάτι για τον τόπο του; Ή μήπως ήταν μεταξύ εκείνων που μοίραζαν τριχίλιαρα στους δυστυχείς κατοίκους της Ηλείας με τις πυρκαγιές για να εξαγοράσουν τον πόνο τους; Θαυμάστε πολιτικό άνδρα που υπερασπίζεται τα συμφέροντα του πολιτικού κατεστημένου. Μπράβο ρε Τζαβάρα, πήγαινε να τα πεις αυτά και στους αγανακτισμένους στον Πύργο. Γιαούρτι – φράουλα θα φας. Γιατί στην Αθήνα την έφαγες τη γιούχα στον Μπαϊρακτάρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου