Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 13 Μαΐου 2011

Μονοκομματική κυβέρνηση θέλει ο Μειμαράκης

 

Ο ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ

«Εγώ είμαι από αυτούς που πιστεύουν στις ομοιογενείς κυβερνήσεις, στις αυτοδύναμες κυβερνήσεις και για αυτό είμαι υπέρ της ενισχυμένης αναλογικής. Να ξέρετε ότι ανησυχώ πολύ για το μέλλον του τόπου και για το πως μπορούμε να προχωρήσουμε χωρίς ομοιογενείς κυβερνήσεις και την κομματική σύμπραξη σε κυβερνητικό επίπεδο» τόνισε ο κ. Μεϊμαράκης. Όπως σημείωσε «ο μεγάλος μας αντίπαλος είναι η αδιαφορία και η αποχή. Πρέπει να ξεσηκώσουμε όλους όσους κάθονται στον καναπέ».
Αναφερόμενος εμμέσως στην πρόσφατη αντιπαράθεσή του με στελέχη του ΛΑ.Ο.Σ, ο κ. Μεϊμαράκης τόνισε ότι «ο πολιτικός διάλογος όλο και πέφτει σε επίπεδο» και πρόσθεσε: «Ως πρόεδρος του Ινστιτούτου Κ. Καραμανλής θα σέβομαι και θα τηρώ με τη συμπεριφορά μου τους κανονισμούς και το καταστατικό, αλλά όταν έχω απέναντί μου έναν αλήτη, θα ρίχνω το επίπεδό μου για να μπορέσω να αντιπαρατεθώ... Αν οι σοβαροί, οι συνετοί, οι έντιμοι και οι ηθικοί, ανεξάρτητα από ιδεολογίες δεν ξεσηκωθούν, τότε θα κυριαρχήσουν όλοι εκείνοι που συμπεριφέρονται με αυτόν τον τρόπο», σημείωσε ο κ. Μεϊμαράκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου