Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Είμαι Νέα Δημοκρατία


Είμαι Νέα Δημοκρατία


ΟΧΙ ΜΑΛΑΚΑΣ


Αίσθηση προκάλεσε μια αποστροφή του λόγου του Βουλευτή της  Νέας Δημοκρατίας Δάνη Τζαμτζή ο οποίος αφού πρώτα προκλήθηκε από Δημοτικούς συμβούλους της αντιπολίτευσης του Δήμου Έδεσσας, κατά την παρουσία του στο Δημοτικό συμβούλιο της Έδεσσας για τη συζήτηση για την απομάκρυνση του Πανεπιστημιακού τμήματος της Έδεσσας, τόνισε: Ακούστε να δείτε. Εγώ είμαι Νέα Δημοκρατία. Ποτέ δεν έφυγα από το Κόμμα και δεν έγινα γυρολόγος σε κανένα άλλο κόμμα. Εκλέχτηκα στις εκλογές του Ιουνίου του 2012. Μην νομίζεται ότι με αυτά που λέτε θα γίνω μαλάκας. Μαλώνω με δικούς μου ανθρώπους στην Κυβέρνηση αλλά θα δώσω τη μάχη για το τμήμα του Πανεπιστημιακού τμήματος Μάρκετιγκ ώστε να παραμείνει στην Έδεσσα 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου