Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

ΚΑΘΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ Ε.Φ.Κ. ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ




Καθορίσθηκαν για το 2011, οι όροι, οι προϋποθέσεις, τα δικαιούχα προς επιστροφή του ειδικού φόρου κατανάλωσης φυσικά και νομικά πρόσωπα, οι ποσότητες για τις οποίες υπολογίζεται η επιστροφή, η διαδικασία επιστροφής και ο τρόπος ελέγχου της νόμιμης χρησιμοποίησης του πετρελαίου εσωτερικής καύσης (DIESEL) το οποίο χρησιμοποιείται αποκλειστικά στη γεωργία, με κοινή απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, Π. Οικονόμου, και του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κ. Σκανδαλίδη.
Πρόκειται για την με αριθμό ΔΕΦΚ Α 5031950 ΕΞ 2011 απόφαση, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1644/Β/22- 7 – 2011, και σύμφωνα με την οποία:
•Δικαιούχα πρόσωπα για την επιστροφή του Ε.Φ.Κ. του πετρελαίου εσωτερικής καύσης (DIESEL) κινητήρων με συντελεστή εικοσιένα ευρώ ανά χιλιόλιτρο που χρησιμοποιείται αποκλειστικά στη γεωργία για την εκτέλεση εργασιών με μηχανοκίνητα μέσα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 5, του άρθρου 78 του Ν.2960/01 όπως ισχύει, είναι τα πρόσωπα που προσδιορίζονται ως γεωργοί, με βάση τις αιτήσεις − δηλώσεις τους για την ενιαία ενίσχυση, οι οποίοι είναι ασφαλισμένοι στον Οργανισμό Γεωργικών Ασφαλίσεων (ΟΓΑ) (ενεργοί – συνταξιούχοι) και τα στοιχεία των οποίων είναι καταχωρημένα στη κεντρική βάση δεδομένων του Οργανισμού Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (ΟΠΕΚΕΠΕ) του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, σύμφωνα με το συνημμένο Παράρτημα I της παρούσης απόφασης, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος αυτής.
•Δικαιούχα πρόσωπα για την επιστροφή του Ε.Φ.Κ. είναι και τα νομικά πρόσωπα, που προσδιορίζονται με βάση τα άρθρα 4 και 7 της με αριθ. 233746/3996/24−04−2003 κοινής υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ Β΄/538/05−05−2003) και τα στοιχεία των αιτήσεων − δηλώσεων τους για την ενιαία ενίσχυση, όπως είναι καταχωρημένα στη κεντρική βάση δεδομένων του ΟΠΕΚΕΠΕ του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
Στον όρο γεωργία συμπεριλαμβάνονται οι αγροτικές δραστηριότητες, οι κατηγορίες των οποίων αναφέρονται στα Παραρτήματα ΙΙ και ΙΙΙ, τα οποία αποτελούν επίσης αναπόσπαστο μέρος της παρούσης απόφασης.
Δικαιούχοι για την επιστροφή του ΕΦΚ του πετρελαίου κινητήρων, είναι επίσης πρόσωπα ή συνεταιρισμοί που χρησιμοποίησαν εντός της χρονικής περιόδου 01−01−2010 έως και 31−12−2010 το ως άνω πετρέλαιο για τη λειτουργία αντιπαγετικών ανεμιστήρων.
Όροι, προϋποθέσεις, ποσότητες
Για το πετρέλαιο εσωτερικής καύσης (DIESEL) κινητήρων, της περίπτωσης στ΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 73 του ν. 2960/01, το οποίο χρησιμοποιείται αποκλειστικά στη γεωργία, ο συντελεστής Ε.Φ.Κ. ορίζεται σε εικοσιένα ευρώ ανά χιλιόλιτρο. Κατά τη θέση σε ανάλωση του ανωτέρω προϊόντος εφαρμόζεται ο συντελεστής Ε.Φ.Κ. της περίπτωσης στ΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 73 και επιστρέφεται το ποσό του Ε.Φ.Κ. που υπολογίζεται με βάση τη διαφορά του συντελεστή της περίπτωσης στ΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 73, ο οποίος για το έτος 2011 ορίζεται σε 412 ευρώ ανά χιλιόλιτρο, και του ως άνω συντελεστή των εικοσιένα ευρώ ανά χιλιόλιτρο.
Το ως άνω διαμορφούμενο ως διαφορά ποσό επιστροφής του Ε.Φ.Κ. ανά δικαιούχο, υπολογίζεται με βάση τη ποσότητα του πετρελαίου κινητήρων που προσδιορίζεται ότι απαιτείται για την εκτέλεση όλων των επεμβάσεων για κάθε καλλιέργεια ή ομάδα καλλιεργειών (ως Παράρτημα ΙΙ) καθώς και σε κάθε κατηγορία ή είδος ζωικού κεφαλαίου (ως Παράρτημα ΙΙΙ), λαμβάνοντας υπόψη τις προτάσεις της επιτροπής η οποία συστάθηκε για το σκοπό αυτό, με την αρ. Δ61065289/0006Α/14.05.2010 Α.Υ.Ο. και τροποποιήθηκε με τις Δ6Α1119615ΕΞ2010/ 13.9.2010 και Δ6Α1060776ΕΞ2011/21−04−2011 Α.Υ.Ο.
Για τον προσδιορισμό των ποσοτήτων πετρελαίου κινητήρων, χρησιμοποιήθηκαν δείκτες μηχανικής απασχόλησης (απαιτούμενης ενέργειας) και καθορίστηκε το
είδος και ο αριθμός των επεμβάσεων ανά καλλιέργεια ή ομάδα καλλιέργειας, καθώς και κάθε κατηγορία ή είδος ζωικού κεφαλαίου, με βάση τα γενικά και γεωργοτεχνικά δεδομένα σε εθνικό επίπεδο, λαμβάνοντας υπόψη τη διαφοροποίηση από περιοχή σε περιοχή για την ίδια καλλιέργεια καθώς και τα δεδομένα που προβάλει η Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ) για τη καλύτερη προσέγγιση των αναγκών.
Οι ποσότητες του πετρελαίου κινητήρων σε λίτρα, ανά στρέμμα, ανά είδος ή ομάδα καλλιέργειας που προσδιορίζονται με βάση τους δείκτες μηχανικής απασχόλησης, καθώς και οι ποσότητες του πετρελαίου κινητήρων σε λίτρα, ανά ζώο, ανά κατηγορία ή είδος ζωικού κεφαλαίου, καθορίζονται στα Παραρτήματα ΙΙ και ΙΙΙ της παρούσης.
Οι ποσότητες του πετρελαίου κινητήρων, που έχουν καταναλωθεί από κάθε αντιπαγετικό ανεμιστήρα για το σύνολο των ποσοτήτων κάθε δικαιούχου της παραγράφου 3 του άρθρου 1 της παρούσης, (προσώπου ή συνεταιρισμού), υπολογίζονται από τις ώρες λειτουργίας και την ισχύ του κινητήρα και διασταυρώνονται από το τιμολόγιο αγοράς αυτού, θεωρημένο από τις περιφερειακές μονάδες του ΕΛΓΑ και τις Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής κάθε Περιφερειακής Ενότητας.

Pella News

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΣΦ.ΕΙΣΦΟΡΑΣ




Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΛΓΑ στη χθεσινή συνεδρίασή του αποφάσισε την παράταση της προθεσμίας καταβολής της ασφαλιστικής εισφοράς υπέρ ΕΛΓΑ μέχρι τις 30-9-2011. Έτσι όσοι ασφαλισμένοι στον ΕΛΓΑ δεν έχουν καταβάλλει την ασφαλιστική εισφορά μέχρι τις 29-7-2011 που έληγε η προηγούμενη προθεσμία μπορούν να την καταβάλλουν μέχρι τις 30-9-2011 χωρίς οποιαδήποτε συνέπεια.
Διευκρινίζεται ότι τα παραπάνω ισχύουν για όσους παραγωγούς έχουν υποβάλλει Δήλωση Καλλιέργειας / Εκτροφής και έχουν δηλώσει ότι θα καταβάλλουν την εισφορά τοις μετρητοίς ή έχουν εξουσιοδοτήσει τον ΕΛΓΑ να εισπράξει το οφειλόμενο ποσό από τον τραπεζικό τους λογαριασμό χωρίς εκχώρηση κάποιας απαίτησής τους από το Δημόσιο.
Συνεπώς η απόφαση αυτή δεν αφορά παραγωγούς οι οποίοι έχουν εκχωρήσει ή πρόκειται να εκχωρήσουν στον ΕΛΓΑ κάποια απαίτησή τους από το Δημόσιο (π.χ. ενιαία ενίσχυση) . Το ποσό της εισφοράς σε αυτή την περίπτωση θα καταβληθεί, όπως εξαρχής προβλεπόταν, μετά την καταβολή της ενιαίας ενίσχυσης στους λογαριασμούς των παραγωγών .

Pella News 

Μετά το ΔΝΤ λες να φέρει και το ΝΑΤΟ να μας βομβαρδίσει;



Του Δημήτρη Ματσικούδη, Μηχ-Ηλεκτρολόγος Ε.Μ.Π.
1 εικόνα
 Η σουρεαλιστική εκδοχή της επιβολής του Εφαρμοστικού Νόμου του Μεσοπρόθεσμου στον Ελληνικό Λαό; Ε, όχι και τόσο σουρεαλιστική. Πρώτα ήταν εκείνες οι ασκήσεις καταστολής εξεγέρσεων πληθυσμού πριν λίγους μήνες στο Κιλκίς, μετά τα τανκς του Πάγκαλου, στην συνέχεια τα όσα επακολούθησαν στο Σύνταγμα κατά την διάρκεια της ψήφισης του Μεσοπρόθεσμου, κατόπιν η αναφορά σε στρατιωτική πειθαρχία του Βενιζέλου..

Μετά τις φιλικές σχέσεις του ΓΑΠ με τον Strauss Kahn, που είδαμε πού κατέληξαν, μήπως υπάρχει κάποια φιλία και με τον Δανό κ. Anders Rasmussen, το  Γ.Γ. του ΝΑΤΟ; Αυτός έκανε καριέρα στη χώρα του ως ειδικός Υπουργός στην πάταξη της φοροδιαφυγής (1987 έως 1992), Υπουργός Οικονομικών και διαπραγματευτής της Δανίας στο Ecofin 1990-1992 για τη σύναψη της συνθήκης του Μaastricht η οποία οδήγησε στην δημιουργία του Ευρώ. Μήπως από την νέα του θέση, ο εν λόγω, θελήσει να υπερασπισθεί τα δημιουργήματά του, Μaastricht και  Ευρώ, με τα μέσα που διαθέτει πλέον τώρα; Μήπως έχουν ξεκινήσει, πάλι εν αγνοία μας, τίποτα «υπόγειες» συνεννοήσεις για το καλό μας;

Από την άλλη, μόλις ο εν λόγω Δανός πάρει το κυοφορούμενο, εντός ενός έτους, 11ο Φορολογικό Νομοσχέδιο μας στα χέρια του, το πιο πιθανό είναι να λαλήσει ο άνθρωπος. Αν μάθει και τις εφαρμογές της μέχρι τώρα φορολογικής πολιτικής του ΓΑΠ, με τις ευλογίες της Τρόικας: την άδικη κατάληξη που είχε το κίνημα αποδείξεων (πόσοι ζητούν πια αποδείξεις ;), τις απανωτές περαιώσεις (αυτή την θεσμοθέτηση της φοροδιαφυγής!), το χαράτσωμα στα μπλοκάκια παροχής υπηρεσιών, που προκάλεσε την επιστροφή τους στην εφορία και το άνοιγμα νέου ορίζοντα φοροδιαφυγής: για αυτούς τουλάχιστον που πρέπει  να συμπληρώσουν το αναιμικό εισόδημα της πρώτης εργασίας, την επιστροφή των αντισυνταγματικών επαγγελματικών τεκμηρίων..Το πιο πιθανόν είναι να πέσει ο κ. Γ.Γ.του ΝΑΤΟ σε..ουσίες κι οινοπνεύματα κι εμείς να γλυτώσουμε τον βομβαρδισμό..

Αλλά μιας κι ο λόγος για το ΝΑΤΟ, δικά του παιδιά, επίορκοι στρατιωτικοί δεν ήταν αυτοί που το 1967 κατέλαβαν με τα όπλα την εξουσία στην πατρίδα μας και  το ΝΑΤΟ έκανε πως δεν έβλεπε; Αλήθεια, μέρες που είναι, εκείνος ο φάκελλος του Κυπριακού πότε θα ανοίξει να μάθουμε ποιοι ήσαν οι πραγματικοί ένοχοι της τραγωδίας της Κύπρου, που τόσα έχει κοστίσει μέχρι τώρα καί στον Ελληνισμό αλλά και στην αύξηση του.. χρέους μας;

Επίορκοι πολιτικοί, υπό την ηγεσία του ΓΑΠ, κατέλαβαν με ψεύδη και με δόλο την εξουσία το 2009.

Μετά την κατάθεση από την εισαγγελέα κ. Άννα Καλουτά στην Βουλή της μήνυσης του ιατρού κ. Αντωνίου για εσχάτη προδοσία εναντίον των μελών του Ελληνικού Κοινοβουλίου, της Κυβέρνησης και του Προέδρου της Δημοκρατίας, για Εσχάτη Προδοσία κατά της Ελλάδος και την αιτούμενη άδεια δίωξης για το συγκεκριμένο έγκλημα, θα περίμενε κανείς να αντιληφθούν οι ανωτέρω κατηγορούμενοι ότι δεν μπορούν να παίζουν με το πολίτευμα. Κι όμως. Σε ερώτηση δημοσιογράφου στον ΓΑΠ, στην Καθημερινή της 17/07/11, αν είχε δημοκρατική νομιμοποίηση για αυτά που έκανε, μιας και είχε εκλεγεί με τελείως διαφορετική πλατφόρμα, ο ΓΑΠ απευθυνόμενος, προφανώς, σε ηλίθιους δηλώνει: «Γιατί τι είναι τελικά η δημοκρατική νομιμοποίηση; Δεν είναι και η αυτονόητη υποχρέωση, το εθνικό καθήκον οποιασδήποτε κυβέρνησης να αντιμετωπίσει μια έκτακτη ανάγκη ή ένα μεγάλο και πέραν πάσης πρόβλεψης πρόβλημα;»

Με αυτή την άποψη περί δημοκρατίας, δεν είναι περίεργο το ότι υποθήκευσε για τα καλά εθνική κυριαρχία, περιουσία και αξιοπρέπεια με την εκβιαστική υπερψήφιση του Μεσοπρόθεσμου, απειλώντας βουλευτές του μέσα στην Βουλή και ψεκάζοντας με τόνους χημικά τους διαμαρτυρόμενους πολίτες έξω από αυτήν. Χωρίς λαϊκό έρεισμα, κολλημένος στον τοίχο από την ανικανότητα της κυβέρνησής του να προχωρήσει στις στοιχειώδεις μεταρρυθμίσεις  που προέβλεπε το Μνημόνιο 1, αλλά και το προεκλογικό του πρόγραμμα, αποδέχθηκε την συμφωνία κορυφής των δανειστών μας χωρίς να βγάλει κιχ κι επέστρεψε υπερήφανος για την ..νίκη του.

Αμέσως μετά τα χειροκροτήματα στο Υπ. Συμβούλιο (πώς σας ξέφυγε η ευκαιρία για μια standing ovation κ. Μόσιαλε;) έπιασε πάλι το γαϊτανάκι με τα ψέματα:

«Κι αυτή η συμφωνία ήταν προϊόν σκληρής διαπραγμάτευσης!» Πόσοι οικονομολόγοι, γνώστες του θέματος όπως ο πρώην σύμβουλός του, καθηγητής κ. Ν. Κοτζιάς, ο καθηγητής κ. Αδ. Πεπελάσης  ή ο επίτιμος Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων κ. Παν. Γεννηματάς καθώς και πλειάδα σοβαρών άλλων καθηγητών και δημοσιογράφων, πρέπει να καταθέσουν την γνώση τους, ότι ο ΓΑΠ τρώει αμάσητα ότι του σερβίρει η τρόικα χωρίς καμία, ή με ελάχιστες επουσιώδεις διαπραγματεύσεις;

Εδώ βέβαια μας φλομώνει στο ψέμα για δήθεν, σχέδια Μάρσαλ της Ευρώπης, για 158 δις βοήθειας κ.λπ. ενώ ξέρει (;) ότι το μόνο σίγουρο και βέβαιο ποσό που θα πάρουμε μέχρι το 2020, αν είμαστε καλά παιδιά, είναι μόλις τα 49 δις! Όλα τα άλλα είναι αβέβαια εθελοντικά ποσά από συμμετοχή του τραπεζικού τομέα, εγχώριου και ξένου, για ανταλλαγή παλαιών ομολόγων με νέα, για επανακεφαλαιοποίηση των ελληνικών τραπεζών κι άλλα, επίσης αβέβαια, 50 δις από το ξεπούλημα εθνικής περιουσίας (Μεσοπρόθεσμο).

Αυτή η ετεροβαρής στήριξη των συμφερόντων των δανειστών μας και του τραπεζικού συστήματος, υπάρχει νουνεχής άνθρωπος που να πιστεύει ότι θα αναστρέψει τη σημερινή ύφεση του –4,5% σε έστω +2% το 2012 ή 2013, ώστε να αρχίσουμε να έχουμε πρωτογενή πλεονάσματα; Ποιος μπορεί να παραβλέπει ότι το σημερινό – 4.5%  στο ΑΕΠ έγινε παρ όλη την στήριξη του τραπεζικού συστήματος από το κράτος με πάνω από 100 δίς;

Αλήθεια, τώρα που κατακάθεται ο κουρνιαχτός των πανηγυρικών δηλώσεων, υπάρχουν πολλοί Έλληνες πολίτες που πιστεύουν ότι αυτή η Κυβέρνηση που κατηγορεί την αντιπολίτευση ότι βρίσκεται στην εξέδρα, θα μπορέσει να ανταποκριθεί στις δεσμεύσεις που μας επέβαλαν οι δανειστές μας με το Μεσοπρόθεσμο; Αν διαβάσει το άρθρο μου της 22/05/11 με τίτλο: «Συναίνεση μπορεί να υπάρξει με τον λαό στην εξέδρα;» που είναι ακόμη αναρτημένο σε εκατοντάδες blogs θα καταλάβει τι ζημιά έχει κάνει στην κοινωνική συνοχή του λαού και πόσο μάταιο είναι να τον  βάζει από θυσία σε θυσία χωρίς αποτέλεσμα.

Πώς θα βάλει πλάτη ο λαός, όταν κανείς δεν γνωρίζει προς τα πού θα πάει η χώρα μετά το Μεσοπρόθεσμο εκτός από την ύφεση, την ανεργία, την εσωτερική υποτίμηση; Κι όλα αυτά σε καθεστώς βίας και φόβου. Βία που αντί να την περιστείλει η κυβέρνηση την οξύνει με ανάλγητες συμπεριφορές της ΕΛΑΣ, με ανακόλουθες αποφάσεις όπως αυτή του κ. Ραγκούση με τους ταξιτζήδες, με προβοκατόρικες παροτρύνσεις της Νεολαίας του ΠΑΣΟΚ να αντιδρά στους προπηλακισμούς των βουλευτών της παράταξης, όπως αυτές που έγιναν από τον  Γ.Γραμματέα του ΠΑΣΟΚ κ. Καρχιμάκη.

Σε κλίμα πανικού και σπουδής, με την Δ.Δ., τα συνδικάτα αλλά και τον λαό απέναντι πιστεύει κανείς ότι θα μπορέσει να δουλέψει η ανεξάρτητη εταιρεία ιδιωτικοποιήσεων;

Ας μη μας διαφεύγει ότι το Ευρωπαϊκό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Στήριξης (ΕΤΧΣ) έχει προσωρινή διάρκεια. Μετά το 2013 αναλαμβάνει ο Μόνιμος Μηχανισμός Στήριξης στον οποίο αναγκαστικά θα υπαχθεί η Ελλάδα, μιας και μέχρι το 2020 θα ζεί με κοινοτικά χρηματοδοτικά προγράμματα. Για να γίνει όμως δεκτή πρέπει το χρέος της να είναι βιώσιμο. Πιστεύει κανείς πως θα είναι; Τούτο όμως σημαίνει νέο κούρεμα του χρέους μας. Μετά το τωρινό, που υπολογίζεται στα 21%, αν προστεθεί τότε άλλο ένα περίπου 50% πιάνουμε τις προβλέψεις όλων σχεδόν των εμπειρογνωμόνων δηλαδή 70%.

Πιστεύετε ότι ένας πραγματικός βομβαρδισμός από το ΝΑΤΟ θα άφηνε πίσω περισσότερη καταστροφή;

 Υ.Γ. Το παρόν άρθρο το αφιερώνω εξαιρετικά στην ομφαλοσκοπούμενη αναχρονιστική Αριστερά του Περισσού, που είναι απούσα από τους αγώνες των Λαών της Ευρώπης, για μια Ευρώπη της Δημοκρατίας, της Αλληλεγγύης και του Πολιτισμού!
 
Protagon.gr
ένα άρθρο των πρωταγωνιστών

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΛΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ. ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΟ ΠΕΚΙΝΟ



ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΧΡΥΣΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΑΘΛΗΜΑ
Με μια πολύ ευχάριστη είδηση ξεκίνησε σήμερα το κεντρικό δελτίο ειδήσεων τουAlter με τον Α. Παυλόπουλο. Το τρομερό κατόρθωμα των κοριτσιών της Εθνικής Πόλο, ξεπερνά κάθε επιτυχία που είχαν οι εθνικές ομάδες, καθώς είναι η πρώτη φορά που κερδίζουμε... την πρώτη θέση σε παγκόσμιο επίπεδο. Η επιτυχία είναι διπλή εάν συνυπολογίσουμε ότι ο τελικός έγινε στην έδρα της Κίνας που ήταν και το απόλυτο φαβορί

Fimotro

Ο ΠΑΠΑΝΔΡΈΟΥ ΕΤΟΙΜΆΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΓΈΛΝΕΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

NΙΚΟΛΑΟΣ-ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ


o

Από τη Β’ Αθηνών ξεκινούν οι πολιτικές μετρήσεις τις οποίες θα ζητήσει το Μέγαρο Μαξίμου, από τις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται, προκειμένου να διαπιστώσει την εικόνα που διαμορφώνεται στην κοινωνία για το ΠΑΣΟΚ.
Η μέτρηση θα ξεκινήσει στις αρχές του Αυγούστου, και θα ολοκληρωθεί στο τέλος του επόμενου μήνα, ενώ θα χωριστεί σε δυο «κύματα», πριν και μετά τον Δεκαπενταύγουστο, σε μια προσπάθεια να είναι περισσότερο αντιπροσωπευτική, και να υπερβεί τυχόν δημοσκοπικές στρεβλώσεις από την αναμενόμενη απουσία των πολιτών της Β’ Αθηνών, για τις διακοπές τους.
Η μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, αλλά και ευρύτερα της Ευρώπης, θεωρείταιβαρόμετρο για τις πολιτικές εξελίξεις. Όχι μόνο έχει κρίνει τον νικητή των εκλογών, από το 1989 και μετά, αλλά καθορίζει εν πολλοίς και το εύρος της διαφοράς, δηλαδή το κατά πόσο το πρώτο κόμμα θα έχει άνετη ή ισχνή αυτοδυναμία.
Το ΠΑΣΟΚ διατηρεί παραδοσιακά πολιτική υπεροχή στη Β’ Αθηνών, αυτή τη φορά ωστόσο οι επιτελείς της Ιπποκράτους έχουν χτυπήσει καμπανάκι κινδύνου στο πρωθυπουργικό επιτελείο, φοβούμενοι ότι τα μέτρα λιτότητας που εφαρμόζει η Κυβέρνηση θα έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην κοινωνική και εκλογική απήχηση του Κινήματος.
Στο Μέγαρο Μαξίμου, περιμένουν να «διαβάσουν» τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης στη Β’ Αθηνών, ώστε, σε συνδυασμό με δημοσκοπήσεις που θα διενεργηθούν και σε άλλες, κρίσιμες εκλογικά περιοχές της χώρας, όπως την Κρήτη, τα Δωδεκάνησα και τη Θεσσαλία, να διαπιστωθεί αν το κλίμα… αντέχει πρόωρες εκλογές, στις οποίες το ΠΑΣΟΚ θα είχε πιθανότητες να διεκδικήσει την πρωτιά από τη Νέα Δημοκρατία.

Statesmen.gr

ΟΛΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ



Κατατέθηκε το μεσημέρι στη Βουλή από το υπουργείο Οικονομικών η τροπολογία για την κατάργηση-συγχώνευση οργανισμών και φορέων του Δημοσίου, ως προσθήκη στο σχέδιο νόμου «Ρυθμίσεις για την ανάπτυξη και τη δημοσιονομική εξυγίανση - Θέματα αρμοδιότητας υπουργείων Οικονομικών, Πολιτισμού και Τουρισμού και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης».
Σύμφωνα με την τροπολογία, όπως άλλωστε έχει γράψει και ηaftodioikisi.gr:
α) Καταργούνται και συγχωνεύονται υπηρεσίες και οργανισμοί του δημόσιου τομέα και τίθενται υπό καθεστώς λύσης και εκκαθάρισης ανώνυμες εταιρείες τις μετοχές των οποίων κατέχει στο σύνολο τους ή κατά πλειοψηφία το Δημόσιο
β) Μεταφέρονται αρμοδιότητες ορισμένων από τους καταργούμενους φορείς σε άλλους φορείς και υπηρεσίες του Δημοσίου
γ) Καταργείται το Συμβούλιο Εθνικής Ενεργειακής Στρατηγικής
δ) Ρυθμίζονται τα θέματα:
- του υπηρετούντος προσωπικού στους καταργούμενους η συγχωνευόμενους φορείς
- της τύχης της κάθε είδους κινητής και ακίνητης περιουσίας τους και των ταμειακών τους υπολοίπων
- της τύχης των αρμοδιοτήτων τους
- προβλέπεται η έκδοση των απαραίτητων προεδρικών διαταγμάτων για τη ρύθμιση οργανωτικών ζητημάτων που προκύπτουν από τη συγχώνευση φορέων και παρέχεται αριθμός εξουσιοδοτήσεων στους εκάστοτε αρμόδιους υπουργούς για την έκδοση αποφάσεων για τη ρύθμιση κάθε σχετικής λεπτομέρειας, αναγκαίας για την ολοκλήρωση των διαδικασιών κατάργησης ή συγχώνευσης υπηρεσιών, φορέων.
Δείτε εδώ αναλυτικά τους οργανισμούς-φορείς που καταργούνται, καθώς και το τι μέλλει γενέσθαι με τις αρμοδιότητες των φορέων και το προσωπικό τους.

aftodioikisi.gr

ΗΠΑ: Επιβράδυνση του ρυθμού οικονομικής ανάπτυξης




 Την αμερικανική ανάπτυξη υπονόμευσε η αισθητή άνοδος των τιμών των πρώτων υλών, μαζί με τις ανωμαλίες στον εφοδιασμό βιομηχανικού υλικού ιαπωνικής προέλευσης.
Ο ρυθμός οικονομικής ανάπτυξης των ΗΠΑ επιβραδύνεται αισθητά, δεδομένου ότι το τρίμηνο Απρίλιος-Ιούνιος δεν ξεπέρασε το 1,3% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν σήμερα στην Ουάσινγκτον. Οι αναλυτές ανέμεναν για το β' τρίμηνο ρυθμό ανάπτυξης 1,8%.
Η εξέλιξη χαρακτηρίστηκε ανησυχητική, δεδομένου ότι το πρώτο τρίμηνο του έτους ο ρυθμός ανάπτυξης -όπως αναθεωρείται τώρα- συμποσούται στο αναιμικό 0,4%, ενώ στο τέλος Ιουνίου αναφερόταν επίσημα ρυθμός ανάπτυξης 1,9%.
Την αμερικανική ανάπτυξη υπονόμευσε η αισθητή άνοδος των τιμών των πρώτων υλών, μαζί με τις ανωμαλίες στον εφοδιασμό βιομηχανικού υλικού ιαπωνικής προέλευσης, μετά τον πολύ σφοδρό σεισμό, το επακόλουθο τσουνάμι και την πυρηνική κρίση την 11η Μαρτίου στην περιοχή της Φουκουσίμα.
Αρνητικό ρόλο διαδραμάτισε η κρίση χρέους στην περιφέρεια της ευρωζώνης, που συνδυάστηκε με το ότι οι διεθνείς χρηματαγορές αντέδρασαν με εκνευρισμό και χαρακτηρίστηκαν ευμετάβλητες και, τέλος, ο αδιέξοδος πολιτικός διάλογος στην Ουάσινγκτον για τα κρίσιμα ζητήματα της μείωσης του ελλείμματος και της ανόδου του ορίου του ομοσπονδιακού δημοσίου δανεισμού/ορίου του χρέους.
Η αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών διολισθαίνει αυτόν τον καιρό στις ΗΠΑ. Οι μισθολογικές αυξήσεις είναι ασθενείς, οι νέες προσλήψεις λίγες, η κατανάλωση παρουσιάζει στασιμότητα, ακριβαίνει στο πρατήριο η τιμή της βενζίνης, εξασθενούν οι δημόσιες δαπάνες και, μόνον, κάποιες επιχειρηματικές επενδύσεις αποτελούν κάποιο αντιστάθμισμα. Άλλο αντιστάθμισμα προσφέρουν οι αμερικανικές εξαγωγές, που όπως υπολογίστηκε συντείνουν με ένα ποσοστό 0,58% στον ρυθμό ανάπτυξης της αμερικανικής οικονομίας.
Όμως, οι δημόσιες δαπάνες σε επίπεδο δημοσίου-Αυτοδιοίκησης, τώρα που έχει λήξει το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων που εξήγγειλε ο Λευκός Οίκος την άνοιξη του '09, για τρίτο διαδοχικό τρίμηνο μειώνουν τον αναπτυξιακό ρυθμό. Εκτιμάται ότι η μείωση των κρατικών ενισχύσεων μειώνουν την ανάπτυξη σε ποσοστό 0,23%.


www.kathimerini.gr

Αντώνης Σαμαράς: "Αυτός είναι ο δρόμος για τη Νέα Μεταπολίτευση".





Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Αντώνης Σαμαράς, μετά τη συνεδρίαση της Επιτροπής του Κόμματος για την προετοιμασία της πρότασης Συνταγματικής Αναθεώρησης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ήρθε η ώρα μέσα από την κρίση να ανοίξει ο δρόμος για τη Νέα Μεταπολίτευση. Γιατί μέσα από την κρίση, που βιώνουμε αυτόν τον καιρό, προβάλλει η ιστορική ανάγκη για μεγάλες και βαθιές τομές στη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματός μας.
Αυτή την ιστορική ανάγκη υπηρετεί η σημερινή υπεύθυνη πρόταση της Νέας Δημοκρατίας για τη Νέα Μεταπολίτευση, που θα οδηγήσει στη Νέα Ελλάδα.
Σήμερα, θέτουμε προς δημόσια διαβούλευση και συζήτηση τις προτάσεις μας για τη Συνταγματική Αναθεώρηση, για τη νέα αρχιτεκτονική της ελληνικής πολιτείας.
Οι αλλαγές αυτές απαιτούνται από τον ελληνικό λαό και κρίνουν την ευθύνη, την ωριμότητα και τη βούληση του πολιτικού μας συστήματος, να τολμήσει ριζοσπαστικές τομές, θέτοντας τα θεμέλια μιας καινούργιας εποχής.
Μιας εποχής, με τη Δημοκρατία μας θεσμικά πιο ισχυρή, πιο λειτουργική, πιο παραγωγική.
Με τον Έλληνα πολίτη να ξαναβρίσκει τη χαμένη εμπιστοσύνη του στους θεσμούς.
Την ελληνική οικονομία σε ένα νέο πλαίσιο διαφάνειας και αποτελεσματικότητας.
Την κοινωνία μας πιο συνεκτική.
Το εθνικό μας σύστημα πιο δίκαιο, πιο σταθερό, πιο λειτουργικό.
Από σήμερα, ανοίγει ο εθνικός διάλογος για το νέο συνταγματικό χάρτη της χώρας.
Με τρόπο δημοκρατικό, υπεύθυνο και συντεταγμένο. Γιατί το Σύνταγμα και οι διαδικασίες άμεσης διαβούλευσης με το λαό, είναι σοβαρά θεσμικά και πολιτειακά ζητήματα για να γίνονται αντικείμενο κομματικών επιδιώξεων από την Κυβέρνηση.
Κινήσεις πρόσκαιρου επικοινωνιακού εντυπωσιασμού, που αποσκοπούν να συγκαλύψουν τα αδιέξοδα μιας αποτυχημένης κυβερνητικής πολιτικής, είναι δημοκρατικά απαράδεκτες και καταδικαστέες.
Τα δημοψηφίσματα δεν προσφέρονται για άλλοθι.
Απευθύνουμε πρόσκληση στις πολιτικές δυνάμεις της χώρας, στους φορείς της κοινωνίας και της οικονομίας, στην κοινωνία των πολιτών, στον πνευματικό κόσμο, στους εκπροσώπους των παραγωγικών τάξεων και τους κοινωνικούς εταίρους, να συμβάλλουν στη συλλογική προσπάθεια για τη νέα αρχιτεκτονική της ελληνικής πολιτείας.

  • η εξισορρόπηση και η σταθερότητα του πολιτικού συστήματος με τη δημιουργία ουσιαστικών αντίβαρων στον πρωθυπουργοκεντρικό σημερινό χαρακτήρα του.
  • η διαφάνεια στην πολιτική μας ζωή και η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του ελληνικού λαού στους θεσμούς και το πολιτικό προσωπικό που τους υπηρετεί.
  • η πιο αποτελεσματική προστασία των κοινωνικών αγαθών και των ατομικών δικαιωμάτων.
  • η συμβολή στην ανταγωνιστικότητα της εθνικής οικονομίας.

Οι προτάσεις-κατευθύνσεις για τη δημόσια αυτή συζήτηση είναι οι εξής:
  1. Εκλογή και ενίσχυση του ρυθμιστικού ρόλου του Προέδρου της Δημοκρατίας.
  2. Θέσπιση χρονικών ορίων ως προς τη θητεία του Πρωθυπουργού.
  3. Θέσπιση χρονικών ορίων ως προς τις θητείες των Περιφερειαρχών, των Δημάρχων και των Συνδικαλιστών.
  4. Ασυμβίβαστο του αξιώματος του Υπουργού με εκείνο του Βουλευτή.
  5. Επανεξέταση του αριθμού των Βουλευτών και των Βουλευτών Επικρατείας.
  6. Αναθεώρηση της διάταξης για την αποσβεστική προθεσμία ως προς την ποινική ευθύνη των Υπουργών και ιδίως την κατάργησή της όπως ισχύει σήμερα.
  7. Αναθεώρηση της διάταξης για την  ασυλία των Βουλευτών, ώστε να περιορισθεί αποκλειστικά στα όρια της άσκησης των κοινοβουλευτικών καθηκόντων τους.
  8. Συνταγματική πρόβλεψη για το “πόθεν έσχες” των πολιτικών προσώπων και για την ανάθεση του ελέγχου του σε ειδικό σώμα, αποτελούμενο αποκλειστικά από ανώτατους λειτουργούς των τριών Ανώτατων Δικαστηρίων της Χώρας (πρόταση ΝΔ).
  9. Ουσιαστικός εκδημοκρατισμός των Πολιτικών Κομμάτων και  εγγυήσεις διαφάνειας στα οικονομικά τους.
  10. Κατάργηση των βουλευτικών προνομίων που δεν έχουν σχέση με τα καθήκοντα του Βουλευτή.
  11. Καθιέρωση σταθερού εκλογικού συστήματος με την πρόβλεψη ότι η αλλαγή  του απαιτεί πλειοψηφία των 3/5 της Βουλής.
  12. Ισχυροποίηση των εγγυήσεων για εξάντληση της διάρκειας της κοινοβουλευτικής περιόδου.
  13. Ενίσχυση του ρόλου των Βουλευτών τόσο σε νομοθετικό όσο και σε ελεγκτικό επίπεδο.
  14. Συνταγματική κατοχύρωση της ακρόασης κοινωνικών φορέων κατά την εξέλιξη της νομοθετικής διαδικασίας.
  15. Θεσμοθέτηση συγκεκριμένου κυβερνητικού σχήματος και αντίστοιχου οργανογράμματος με απόφαση των 3/5 της Βουλής. Επίσης θεσμοθέτηση δύο Μόνιμων Υπηρεσιακών Υφυπουργών, Εξωτερικών και επί του Προϋπολογισμού, με 5ετή θητεία και εκλογή τους από τα 3/5 της Βουλής.
  16. Παροχή εγγυήσεων του Δημοσίου μόνον με τυπικό νόμο.
  17. Υποχρέωση σύνταξης μελέτης σκοπιμότητας για τα μεγάλα δημόσια έργα και προμήθειες του  Δημοσίου, εκτός εκείνων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
  18. Κατάργηση του θεσμού των Γενικών Γραμματέων των Υπουργείων και της αντίστοιχης αναβάθμισης του ρόλου των Γενικών Διευθυντών.
  19. Ίδρυση Συνταγματικού Δικαστηρίου.
  20. Ίδρυση ειδικού τμήματος στο Συμβούλιο της Επικρατείας για την γρήγορη εκδίκαση υποθέσεων μεγάλων δημόσιων συμβάσεων και ιδιωτικών επενδύσεων.
  21. Οριοθέτηση της εν γένει δικαιοδοσίας του Ελεγκτικού Συνεδρίου επί των δημόσιων συμβάσεων , ώστε να μη συγκρούεται με εκείνη του Συμβουλίου της Επικρατείας.
  22. Αναθεώρηση του άρθρου 90, προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της ανεξαρτησίας της Δικαιοσύνης και του περιορισμού της διακριτικής ευχέρειας της Εκτελεστικής Εξουσίας ως προς την επιλογή της ηγεσίας της Δικαιοσύνης.
  23. Αναθεώρηση του άρθρου 16, για την ίδρυση και λειτουργία μη κρατικών και μη κερδοσκοπικών Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.
  24. Εξορθολογισμός των διατάξεων για τα Μ.Μ.Ε. προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της διαφάνειας και της αντικειμενικότητάς τους.
  25. Αναθεώρηση των περί δημοψηφισμάτων  διατάξεων, για την πρόβλεψη διενέργειας δημοψηφίσματος και με λαϊκή πρωτοβουλία.
  26. Αναμόρφωση της οικονομικής θεματικής του Συντάγματος και σύνδεσης της αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας με την οικονομική ανάπτυξη και την εξασφάλιση ανάλογης ωφέλειας για το κοινωνικό σύνολο.
  27. Πρόβλεψη για την υποχρέωση κατάθεσης ετήσιου αναλυτικού απολογισμού από όλους τους φορείς που χρηματοδοτούνται από το κρατικό προϋπολογισμό.
  28. Αναθεώρηση του άρθρου 17, προς την κατεύθυνση της πιο αποτελεσματικής προστασίας του πυρήνα του ατομικού δικαιώματος της ιδιοκτησίας.
  29. Αναθεώρηση του άρθρου 24  (και του άρθρου 117 παρ. 3 και 4) προς την κατεύθυνση της πληρέστερης προστασίας του περιβάλλοντος αλλά και της αντιμετώπισης ακραίων καταστάσεων σε βάρος όχι μόνο της ατομικής ιδιοκτησίας αλλά και της περιουσίας του Δημοσίου.
  30. Ρητή πρόβλεψη για την προστασία της εθνικής ταυτότητας και της ελληνικής γλώσσας.
  31. Εξορθολογισμός της οργάνωσης και λειτουργίας των ανεξάρτητων αρχών.
Αυτός είναι ο δρόμος για τη Νέα Μεταπολίτευση».


Αναστολή πληρωμών μισθών και επιστροφής φόρων




Σάλο έχει προκαλέσει η εγκύκλιος του Υπ.Οικ. προς τις εφορίες, με τις οποίες ζητείται η αναστολή πληρωμών από τις Δ.Ο.Υ. για τις δύο τελευταίες εργάσιμες ημέρες του Ιουλίου.
Το θέμα φέρνει στο Κοινοβούλιο ο βουλευτής Φλώρινας Στάθης Κωνσταντινίδης, με αποκαλυπτική ερώτησή του. Δείτε τι γράφει:


ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ


Βουλευτής Ν.Φλώρινας - ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Οικονομικών

Θέμα: Αναστολή πληρωμών μισθών και επιστροφής φόρων

Με την υπ'αρίθμ. 6289/28-7-2011 εγκύκλιο που υπογράφει και απέστειλε προς όλες τις Δ.Ο.Υ. ο

Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Οικονομικών κ. Καπελέρης ζήτησε τα εξής:

«Όλες οι πληρωμές που διενεργούνται από τις υπηρεσίες που προΐσταστε (δαπάνες μισθοδοσίας,

επιστροφές φόρων) που έχουν προγραμματιστεί για τις 28 και 29 Ιουλίου να γίνουν μετά την 1η  Αυγούστου 2011».

Εύλογη είναι η ανησυχία όλων των δικαιούχων πληρωμών, οι οποίοι περνούν στην αβεβαιότητα και

στην αγωνία. Το Υπουργείο στο έγγραφο του δεν εξηγεί για ποιο λόγο διατάχθηκε η αναστολή των

μισθοδοσιών και των επιστροφών φόρων. Επίσης δεν προσδιορίζει με ακρίβεια την ημερομηνία

πληρωμών, αφού η φράση «να γίνουν μετά την 1η Αυγούστου» είναι αόριστη και μπορεί να

σημαίνει ότι θα πραγματοποιηθούν οποτεδήποτε μέσα στον Αύγουστο ή το επόμενο χρονικό

διάστημα.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

1) Για ποιο λόγο εκδόθηκε η διαταγή παγώματος πληρωμής των μισθών και των επιστροφών φόρου;

2) Ποια είναι η ακριβής ημερομηνία πληρωμής των μισθωτών και των δικαιούχων επιστροφών φόρου;

3) Κατανοεί το Υπουργείο, ότι τέτοιοι απαράδεκτοι αιφνιδιασμοί δημιουργούν προβλήματα σε χιλιάδες πολίτες οι οποίοι δε θα μπορέσουν να φανούν συνεπείς στην αποπληρωμή δανείων, ενοικίων, δόσεων και άλλων προγραμματισμένων οικογενειακών υποχρεώσεων;

Αθήνα 29/7/2011

taxalia

ΛΑΟΣ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ!...




Κλασικός ΠΑΣΟΚος που έχει μείνει στη δεκαετία του '80. Από αυτούς που δεν αλλάζουν με τίποτα. Ακόμα και το σπίτι να του πάρει ο Παπανδρέου θα ψηφίζειΓιώργο! Ευτυχώς, ήταν ο μόνος που είχε τη φαεινή...
ιδέα να σηκώσει τη πράσινη σημαία με την ήλιο μπροστά στον πρωθυπουργό σήμερα στην Άρτα. Οι άλλοι τις έχουν στα πατάρια...


Fimotro

Προκήρυξη πρόωρων εκλογών στην Ισπανία



Πρόωρες εκλογές για το Νοέμβριο προκήρυξε ο Ισπανός πρωθυπουργός Χοσέ Λουίς Ροδρίγκεθ Θαπατέρο, τέσσερις μήνες νωρίτερα από την ημερομηνία που προγραμματίζονταν, επιβεβαιώνοντας δημοσιεύματα του ισπανικού Τύπου.
Η κυβέρνηση θα παραιτηθεί το Σεπτέμβριο, ενώ, όπως δήλωσε ο ίδιος, η προκήρυξη πρόωρων εκλογών σκοπό έχει την προώθηση της σταθερότητας στη χώρα.
Οι εκλογές επρόκειτο να διεξαχθούν τον Μάρτιο του 2012, ωστόσο ο Θαπατέρο έχει αποδυναμωθεί έπειτα από τη βαριά του ήττα στις τοπικές εκλογές του Μαΐου.
Απειλή για υποβάθμιση από τη Moody’s
Την ίδια στιγμή, η Ισπανία δέχεται ισχυρές πιέσεις στις αγορές μετά και την απειλή για υποβάθμιση από τη Moody’s
O οίκος ανακοίνωσε σήμερα ότι εξετάζει το ενδεχόμενο υποβάθμισης της πιστοληπτικής αξιολόγησης Aa2 της Ισπανίας κατά μια βαθμίδα, επικαλούμενος τον αναιμικό ρυθμό ανάπτυξης και τις δημοσιονομικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η χώρα.
Σύμφωνα με τη Μοοdy’s, οι πιέσεις στο κόστος χρηματοδότησης της χώρας ενδέχεται να αυξηθούν μετά το δεύτερο πακέτο διάσωσης που συμφωνήθηκε για τη στήριξη της Ελλάδας.
«Ο οίκος αξιολόγησης… σημειώνει ότι οι προκλήσεις στη μακροπρόθεσμη εξισορρόπηση των δημοσιονομικών παραμένουν, λόγω της περιορισμένης οικονομικής ανάπτυξης στην Ισπανία και του δημοσιονομικού εκτροχιασμού σε ορισμένους περιφερειακούς και τοπικούς οργανισμούς αυτοδιοίκησης», ανέφερε η σχετική ανακοίνωση.

Antinews

Αρχειοθήκη ιστολογίου