Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Εθελοντικό haircut 40% προσφέρουν οι τράπεζες



Σε haircut 40% φαίνεται ότι συμφωνούν οι τράπεζες, στο πλαίσιο της διαπραγμάτευσης για την αναθεώρηση των όρων της εθελοντικής ανταλλαγής ομολόγων. Όμως, οι πολιτικοί επιμένουν να ζητούν haircut τουλάχιστον 50%.
Όπως αναφέρουν τραπεζικές πηγές του Reuters από τη Γερμανία, οι ιδιώτες επενδυτές είναι διατεθειμένοι να συμμετάσχουν σε μια συμφωνία με haircut 40% εθελοντικά, δηλαδή χωρίς το στοιχείο του εξαναγκασμού που θα οδηγούσε την Ελλάδα στο default.
Όμως, η έκθεση της τρόικας για τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους προτείνει κούρεμα 60%, για αυτό και οι Ευρωπαίοι πολιτικοί θέλουν μια συμφωνία τουλάχιστον στο 50%.
Υπενθυμίζεται ότι η αρχική συμφωνία για τη συμμετοχή των τραπεζών στο δεύτερο πακέτο διάσωσης της Ελλάδας (PSI), προέβλεπε haircut 21%. 

Isotimia.gr

Ακυβέρνητη χώρα η Ελλάδα...




Ακούει κανείς ...;; 
Άδειασμα ή μάλλον καρφί (ταβανόπροκα) στον πρωθυπουργό και ευθεία βολή για πρόβλημα δημοκρατίας στην Ελλάδα, περιείχε απάντηση του Σαρκοζί σε ερώτηση δημοσιογράφου.
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τι ακριβώς είπε ο Σαρκοζί για την Ελλάδα


"Η κ. Μέρκελ είναι υπεύθυνη για την Γερμανία όπως εγώ για την Γαλλία.
Σήμερα βρισκόμαστε εδώ για να πάρουμε αποφάσεις , υπέρ χωρών για τις οποίες δεν έχουμε εκλεγεί...
Καθένας μπορεί να καταλάβει ότι αυτό θέτει προβλήματα δημοκρατίας.."

Exomatiakaivlepo

Θα παρουσιάσουν το κούρεμα ως “θρίαμβο” για να φυγαδευτεί ο ΓΑΠ “αλώβητος”!




Έχουν πάρει φωτιά τα χαλκεία της διαπλοκής για να φυγαδεύσουν τον ηγεμόνα!
Το σχέδιο είναι απλό: Θα παρουσιάσουν το κούρεμα του χρέους ως “θρίαμβο” του μεγάλου ηγέτη, που κατάφερε να μειώσει το χρέος της χώρας! Έτσι θα βρει την ευκαιρία να δώσει το δαχτυλίδι στον Βενιζέλο και αυτός να φύγει σαν κύριος αποφεύγοντας τα ελικόπτερα.
Το κούρεμα αναμένεται μεγάλο, πράγμα που θα ενεργοποιήσει τα CDS. Έτσι, κάποιος κακόπιστος θα έλεγε ότι όταν οι επιτήδειοι που πόνταραν στην χρεωκοπία της Ελλάδας πάνε ταμείο, το έργο θα έχει ολοκληρωθεί.
Όσο για το κούρεμα; Τα παπαγαλάκια θα βγουν και θα πουν πως “θα το πληρώσουν οι κακοί οι τραπεζίτες”.
-Μα έχετε δει έστω και έναν μέτοχο τράπεζας να πληρώνει για οτιδήποτε; Είδατε κανέναν μέτοχο της Proton Bank να πληρώνει την σκανδαλώδη στήριξη της τράπεζας; Έχετε συνειδητοποιήσει ότι ο Ελληνικός λαός θα κληθεί να πληρώσει 1 ΔΙΣ ΕΥΡΩ για τα θαλασσοδάνεια της Proton; Αλλά ουδείς θα κληθεί να λογοδοτήσει;
Έτσι ακριβώς, το κούρεμα θα το πληρώσουν “ιδιώτες”. Οι Έλληνες πολίτες δηλαδή.
-Τα μεγαλολαμόγια ξεφορτώθηκαν τα Ελληνικά ομόλογα παίρνοντας τα λεφτά του μηχανισμού στήριξης, του ΔΝΤ δηλαδή, αλλά κράτησαν τα CDS! Γύρισαν κοινώς τα ομόλογα που διέποντο από το Ελληνικό δίκαιο σε ΕΝΥΠΟΘΗΚΑ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ από το ΔΝΤ, από τα οποία δεν θα κουρευτεί ούτε ΕΥΡΩ!
-Τα ασφαλιστικά ταμεία θα κλονιστούν από το κούρεμα, οδηγώντας την ήδη εξαθλιωμένη κατάσταση τους σε βάραθρο. Θέτοντας σε κίνδυνο το υστέρημα του Ελληνικού λαού, την πληρωμή συντάξεων και τις κοινωνικές παροχές.
-Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο θεωρείται “Ιδιώτης”; Το ίδρυμα που διαχειρίζεται και ζει από τις αποταμιεύσεις του Ελληνικού λαού, θα ζημιωθεί ασύλληπτα από το “κούρεμα”. Είναι τυχαία λοιπόν η κατάρρευση της μετοχής του; Ποιοί γνώριζαν για το κούρεμα και ξεφόρτωσαν όπως – όπως; Και τέλος, το CDS το οποίο πούλησε το ΤΤ, τώρα θα το καρπωθούν οι κερδοσκόποι “που γνώριζαν”, αλλά το ΤΤ συνεχίζει να κατέχει τεράστιο αριθμό ομολόγων! Και η δικαιοσύνη ακόμα κάθεται και “ερευνά”! Μάλλον θα καταλήξει όταν οι υπεύθυνοι θα βρίσκονται σε υπεράκτιους παραδείσους.
- Τέλος, το κούρεμα θα είναι η απόλυτα εξευτελιστική πράξη για την αξιοπιστία της χώρας, εξοβελίζοντας την για πολλά χρόνια από τιςαγορές. Ναι, τις αγορές που δαιμονοποίησε ο ΓΑΠ, αλλά μας δάνειζαν με 135 spread. Την ίδια ώρα που είχε συμφωνήσει με τα υποκείμενα του ΔΝΤ! Άρα, η Ελλάδα θα χάσει την πρόσβαση παραμένοντας έρμαιο των τοκογλυφικών δανείων του ΔΝΤ, εξαρτημένο από την 7η, 8η, 25 δόση. Υποθηκεύοντας τις επόμενες γεννεές Ελλήνων.
Οι ένοχοι λοιπόν αυτού του προμελετημένου εγκλήματος, πρέπει να τιμωρηθούν παραδειγματικά μέχρις ενός. Και καμμία κυβέρνηση δεν πρέπει να δεχτεί κούρεμα του χρέους, Εάν πρώτα δεν κουρευτεί η οφειλή μας στο ΔΝΤ.
Αφού είστε παλικάρια και θέλετε κουρέματα, ξεκινήστε από την φαλάκρα του Στρως Καν. Επαγγελματίες οικονομικοί δολοφόνοι…


olympiada

Οδηγούν τη χώρα στη δουλεία & την ανωμαλία






Ο τεράστιος κίνδυνος  τού να μην δεχθούν οι ιδιώτες κάτοχοι των ελληνικών ομολόγων το υψηλό "κούρεμα" του 50 ή 60% πλέον αναδύεται ανάγλυφος, και πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά: 'Οταν περίπου ένας στους τρεις δεν είχαν δεχθεί το κούρεμα του 21%, πώς θα δεχθούν το κούρεμα του 60%;Βέβαια, όπως γράφουμε σε άλλο σημείο της α' σελίδας, σε άρθρο-βόμβα που δημοσίευσε η βρετανική εφημερίδα The Telegraph και στο οποίο επικαλείται δηλώσεις αξιωματούχου της ΕΕ, οι Ευρωπαίοι ηγέτες είναι έτοιμοι να κηρύξουν επίσημη χρεοκοπία της Ελλάδας, αν οι τράπεζες αρνηθούν να αποδεχθούν απώλειες ύψους 140 δισ. ευρώ στα ελληνικά ομόλογα που έχουν στην κατοχή τους!
Το τραγικό είναι ότι όλο αυτό το παιχνίδι γίνεται εν αγνοία της Ελλάδας, καθώς η κυβέρνηση Παπανδρέου αντιμετωπίζετι ωςτοπική κυβέρνηση αποικίας, η οποία απλά υποχρεούται να εφαρμόσει τα μέτρα που λαμβάνει το μητροπολιτικό κεντρο.
Εδώ πλέον υπάρχει τεράστιο πολιτικό θέμα, όχι μόνο για την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, αλλά και για τη Ν.Δ.: Μπορεί μία κυβέρνηση με λαϊκή αποδοχή της τάξεως του 19% ή και ολιγότερο, όπως καταγράφουν όλες οι δημοσκοπήσεις να πάρει στο λαιμό της ολόκληρο το Έθνος;
Τα περί δήθεν "κατάργησης της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας και εφαρμογής της δημοσκοπικής δημοκρατίας" που είπε ο Ε. Βενιζέλος στη Βουλή στις 14/10, σε περίπτωση που δεχθούμε ότι η κυβέρνηση δεν έχει την λαϊκή εντολή, είναι επιεικώς ανοησίες.
Πέρα από την ανάγκη να υπάρξει νωπή λαϊκή εντολή για τέτοια τεράστια ζητήματα, υπάρχει και το Σύνταγμα που τους απαγορεύει ρητά να κάνουν κάτι τέτοιο: Χρειάζονται τα τρία πέμπτα των βουλευτών και δεν τα έχουν.  Είναι παράνομοι λοιπόν και καταπατούν το Σύνταγμα, και αυτό οδηγεί στο εδώλιο Ειδικού Δικαστηρίου. Βαρύ, αλλά σαφές.
Από εκεί και πέρα, τεράστιες ευθύνες έχει και η Νέα Δημοκρατία, πλέον. Δεν μπορεί να ακολουθεί μια πολιτική αναμονής τύπου "ώριμου φρούτου". Η χώρα κινδυνεύει. Όπως οι ίδιοι οι κυβερνητικοί λένε, "είμαστε σε πόλεμο". Που σημαίνει, ότι δεν μπορούμε να αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις ωσάν να βρισκόμασταν εν ειρήνη. Άρα χρειάζεται ειδική δράση. Πιο κάτω από το 31-32% που δίνουν οι δημοσκοπήσεις δεν μπορεί να πάει. Άρα δεν διακινδυνεύει τίποτα. Αλλά αυτό δεν είναι το θέμα, το αναφέρουμε απλά για τους φοβικούς της Ν.Δ..
Το θέμα είναι ότι πρέπει να σηκωθεί λάβαρο Επανάστασης, ναι, Επανάστασης, αν δεχθούμε ότι η χώρα εκχώρησε εθνική κυριαρχία παρά την θέληση του λαού της. Δεν μπορεί η Νέα Δημοκρατία να συμπεριφέρεται ως μέρος του συστήματος, σε τέτοιες ώρες.
Σε διαφορετική περίπτωση, τον λόγο πρέπει να έχει απευθείας ο λαός. Έχουμε καταπάτηση του Συντάγματος, και ο τελευταίος Συνταγματολόγος το δέχεται - με εξαίρεση τον Ε.Βενιζέλο - και οι πολίτες, έχουν τη συνταγματική υποχρέωση να προστατέψουν το Σύνταγμα.
Δεν είναι ομαλές οι καταστάσεις. Είναι ανώμαλες και προκειμένου να αποκατασταθεί η συνταγματική ομαλότητα, όλες οι μέθοδοι, ακόμα και αυτές που υπό δημοκρατικές συνθήκες θα ήταν μη αποδεκτές, τώρα είναι. 
Για να επανέλθουμε στις εξελίξεις, σημειώνουμε ότι ο κίνδυνος πιστωτικού γεγονότος οφείλεται στο ότι οι γραφειοκράτες και οι πολιτικοί της Ευρώπης αποφασίζουν χωρίς να μας ρωτήσουν, κούρεμα 50 ή 60%, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα το δεχθούν -για πολλούς και ποικίλους- λόγους οι ιδιώτες. Και έτσι τους εκβιάζουν με... πτώχευσή μας!
Εδώ είναι η μέγιστη τραγωδία και το γεωπολιτικό αδιέξοδο στο οποίο έχει φέρει η κυβέρνηση Παπανδρέου-Βενιζέλου την χώρα: Ότι επιτρέπουν σε ξένους να αποφασίζουν πότε θα πτωχεύσει και αν θα πτωχεύσει η Ελλάδα, επιστρέφοντάς τη στον 19ο αιώνα, όταν οι πτωχεύσεις διαδέχονταν η μία την άλλη και οι Ευρωπαίοι έστελναν τα πολεμικά τους στον Πειραιά και τον απέκλειαν για να εκβιάζουν πειθάρχηση στις εντολές τους!
Γιατί τα κάνουν αυτά οι Ευρωπαίοι, βασικά οι Γερμανοί: Για να μην πληρώσουν ένα δεύτερο πακέτο διάσωσης, ύψους 450 δισ. ευρώ, ποσό που υπερβαίνει ακόμα και τα συνολικά κεφάλαια του ευρωπαϊκού ταμείου διάσωσης των 440 δισ. ευρώ!Αν είχε γίνει δεκτή η γαλλική πρόταση για "προικοδότηση" με δύο τρισεκατομμύρια ευρώ του EFSF (πρόταση που ήθελαν και οι ΗΠΑ και η Ρωσία), τότε η Ελλάδα θα διασωζόταν χωρίς πτώχευση. Αλλά το Βερολίνο είχε άλλη άποψη.
Θα περάσει ο εκβιασμός των Γερμανών και κατά δεύτερο των Ολλανδών και Φινλανδών στις αγορές; Σοβαροί οικονομικές αναλυτές λένε πως σε ένα βαθμό ναι, σε κάποιο άλλο όχι. Που σημαίνει πτώχευση και ενεργοποίηση των CDS, αλλά και έναρξη πιθανού ντόμινο πτωχεύσεων στην ευρωζώνη...




Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Μιλάνε για Ελλάδα Σαρκοζί & Μέρκελ και ο Γ.Παπανδρέου συμφωνεί για την εποπτεία της κυβέρνησης



ImageΣε εξέλιξη βρίσκεται η κρίσιμη συνάντηση μεταξύ του προέδρου της Γαλλικής Δημοκρατίας, Νικολά Σαρκοζί, και της καγκελαρίου της Γερμανίας, Αγκελα Μέρκελ. Καμία πληροφορία δεν έχει διαρρεύσει σχετικά με το περιεχόμενο της συζήτησης, που πραγματοποιείται στις Βρυξέλλες. Άκρα μυστικότητα υπήρξε και κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία λίγες ώρες νωρίτερα.Λίγες ώρες πριν από την έναρξη των εργασιών του έκτακτου Eurogroup, σήμερα το βράδυ, αλλά και της Συνόδου Κορυφής αύριο, οι διαδικασίες της οποίας θα ολοκληρωθούν την Τετάρτη, ο πρόεδρος της Γαλλίας Νικολά Σαρκοζί κι η καγκελάριος της Γερμανίας Αγκελα Μέρκελ εξακολουθούν να μην συγκλείνουν σε μία κοινή γραμμή σχετικά με την επίλυση της κρίσης χρέους στην ευρωζώνη, του κινδύνου μεταδοτικότητάς της, της ενίσχυσης των αρμοδιοτήτων του Ευρωπαϊκό Ταμείο χρηματο-πιστωτικής σταθερότητας.

Πριν δύο ώρες ολοκληρώθηκε η συνάντηση μεταξύ του πρωθυπουργού της Ελλάδας, Γ. Παπανδρέου και του προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Μ.Μπαρόζο, κατά την οποία συζήτησαν την μείωση της εθνικής κυριαρχίας που διαπραγματεύεται ο Γ.Παπανδρέου.
Μεταξύ άλλων αναφορά έγινε και στην ευρωπαϊκή κυβέρνηση που θα εγκατασταθεί στην Αθήνα (την ονομάζουν "ομάδα κρούσης-task force"), καθώς και την εθνική συμμετοχή στα επενδυτικά προγράμματα του ΕΣΠΑ.
Σε δήλωση του αμέσως μετά, ο  κ. Παπανδρέου ανέφερε ότι τώρα είναι η ώρα της Ελλάδας και εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στους ευρωπαϊκούς θεσμούς. Ζήτησε δε να υπάρξει μια συλλογική αναπτυξιακή λύση για την Ευρώπη στο πλαίσιο της κοινωνικής συνοχής.






Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Τσίπρας: Η Μέρκελ να ζητήσει συγγνώμη από τον ελληνικό λαό




Σφοδρή επίθεση στην γερμανίδα καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ εξαπέλυσε ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, και αντιπρόεδρος του Κόμματος Ευρωπαϊκής Αριστεράς, Αλέξης Τσίπρας από το Βερολίνο, στο τακτικό συνέδριο του κόμματος της γερμανικής Αριστεράς Die Linke.

«Να ζητήσει συγγνώμη από τον ελληνικό λαό η Γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ για τη συκοφαντική της επίθεση περί τεμπέληδων Ελλήνων», απαίτησε ο Αλέξης Τσίπρας.

Ο κ. Τσίπρας επίσης απαίτησε "την άμεση απόσυρση του σχεδίου Eureka, που σημαίνει εκποίηση της δημόσιας περιουσίας, καθώς και την ανατροπή της πολιτικής του μνημονίου που βυθίζει την ελληνική κοινωνία στην απελπισία».

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ είπε ακόμη στην ομιλία του ότι «από το Συνέδριο του Die Linke, της Γερμανικής Αριστεράς, ενώσαμε τις φωνές μας από όλη την Ευρώπη για να δώσουμε ένα ισχυρό μήνυμα στους ηγέτες της ΕΕ που συνεδριάζουν στις Βρυξέλλες ότι, αν δεν εγκαταλείψουν την πολιτική της λιτότητας, τότε δεν πρόκειται να βρεθεί λύση».


Skai.gr

Εκτός περικοπών 5.668 απόστρατοι



Ποιοι εξαιρούνται μετά τις τελευταίες αλλαγές στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Oικονομικών

Οι απόστρατοι, που έχουν συμπληρώσει 35 έτη συντάξιμης υπηρεσία και είναι κάτω των 55 ετών, δεν θα υποστούν μείωση 40% στις συντάξεις τους για το ποσό άνω των 1000 ευρώ. 

Σύμφωνα με διευκρινίσεις, που έδωσε σήμερα το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, στις εξαιρέσεις από τη μείωση του 40% του τμήματος της κύριας σύνταξης, που υπερβαίνει τα 1.000 ευρώ, στην οποία είχαν συμπεριληφθεί αρχικώς οι απόστρατοι που δεν έχουν συμπληρώσει το 55ο έτος της ηλικίας τους και έχουν αποστρατευτεί αυτεπάγγελτα, προστέθηκαν και οι απόστρατοι που έχουν συμπληρώσει 35 έτη συντάξιμης υπηρεσίας, έπειτα από σχετική πρόταση του υπουργού, Πάνου Μπεγλίτη.

Με τα σημερινά δεδομένα, ο συνολικός αριθμός των αποστράτων, που δεν έχουν συμπληρώσει το 55ο έτος της ηλικίας τους, ανέρχεται σε 11.130 άτομα, από τους οποίους οι 2.717 είναι αυτεπάγγελτα αποστρατευθέντες και οι 2.951 έχουν συμπληρώσει 35 έτη συντάξιμης υπηρεσίας.

Έτσι, η ευνοϊκή ρύθμιση αφορά συνολικά σε 5.668 άτομα, στα οποία συμπεριλαμβάνονται ιπτάμενο προσωπικό, προσωπικό ειδικών δυνάμεων και κατηγοριών (καταδρομείς, αλεξιπτωτιστές, βατραχάνθρωποι, ναρκαλιευτές, πυροτεχνουργοί, μονάδων παραμεθορίου κ.λ.π.), και κρίθηκε αναγκαία, προκειμένου να αποφευχθεί αναιτιολόγητα άνιση μεταχείριση προσωπικού όμοιας υπηρεσιακής κατάστασης, ως προς την προέλευση, τη σταδιοδρομία και τα έτη υπηρεσίας τους.

Newsbeast.gr

Τα 3 σενάρια ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών που εξετάζουν οι Ευρωπαίοι



Τη δημιουργία συστήματος εγγυήσεων για την επανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και την διασφάλιση της χρηματοδότησής τους εξετάζουν οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι, σύμφωνα με έγγραφο που προετοίμασαν οι υπουργοί Οικονομικών της ευρωζώνης για τη Σύνοδο Κορυφής και το οποίο περιήλθε σήμερα στην κατοχή του Reuters. 

Σύμφωνα με το έγγραφο, στο οποίο περιγράφονται οι δυσκολίες χρηματοδότησης των τραπεζών αλλά και το πλαίσιο επίτευξης του στόχων τους, αναφέρονται τρεις διαφορετικές πιθανές μέθοδοι ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών.

Αναλυτικά, το πρώτο σενάριο προβλέπει την επανενεργοποίηση των εθνικών μηχανισμών, παρόμοιων με αυτούς που τέθηκαν σε εφαρμογή στην μετά Lehman Brothers τραπεζική κρίση.

Το δεύτερο σενάριο, προβλέπει την «συγκέντρωση των εθνικών εγγυήσεων» υπό τον συντονισμό και τον έλεγχο της Ευρωπαϊκής Τραπεζικής Αρχής.

Το τρίτο σενάριο προβλέπει ένα «πιο συντονισμένο μοντέλο συγκέντρωσης των εθνικών εγγυήσεων». Όπως σημειώνεται στο έγγραφο, αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω της συγκέντρωσης πόρων σε ένα «κοινό όχημα», ενώ κάποιες βασικές υποχρεώσεις θα συνεχίσουν να βαραίνουν τις εθνικές κυβερνήσεις.


Πηγή:www.capital.gr

Οι πρωτοβουλίες Τατούλη για την “Ειδική Οικονομική Ζώνη” και οι αντιδράσεις.




Από πρόσφατη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου για θέματα σκουπιδιών, αιολικών πάρκων και λατομείωνΤης ΜΑΙΡΗΣ ΠΙΝΗ
Ελευθεροτυπία
Εντονο προβληματισμό προκαλεί σε κατοίκους, φορείς και οικονομικούς παράγοντες της περιοχής «το φλερτ» του περιφερειάρχη Π. Τατούλη με Γερμανούς επενδυτές, για δημιουργία Ειδικής Οικονομικής Ζώνης (ΕΟΖ) στην Πελοπόννησο. Οι ζώνες αυτές ουσιαστικά αποτελούν κράτος εν κράτει με ειδικό νομικό, μισθολογικό, διοικητικό και εργασιακό καθεστώς και ας προσκρούουν στο Κοινοτικό Δίκαιο.
  Από πρόσφατη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου για θέματα σκουπιδιών, αιολικών πάρκων και λατομείων Το όραμα και τους βασικούς άξονες των συγκεκριμένων ζωνών, καθώς και τον τρόπο κατάρτισης του τριετούς στρατηγικού σχεδιασμού της Περιφέρειας Πελοποννήσου ανέπτυξε την περασμένη Τρίτη ο Π. Τατούλης στους προϊσταμένους όλων των διευθύνσεων των κεντρικών υπηρεσιών και των περιφερειακών ενοτήτων.
Ο κ. Τατούλης προσδιόρισε ως προτεραιότητές του: την αγροτική ανάπτυξη (έμφαση στο καλάθι προϊόντων), το ΕΣΠΑ για τα οδικά δίκτυα και ο στοχευμένος τουρισμός. Ζήτησε δε από τις υπηρεσίες να προσδιορίσουν τα απογραφικά των δυνατοτήτων των Περιφερειακών Ενοτήτων Αρκαδίας, Αργολίδας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας.
Πρόσφατα, τη συζήτηση για την ανάπτυξη τέτοιων ζωνών άνοιξε ο Γερμανός υφυπουργός Οικονομίας Στέφαν Κάπφερερ, ο οποίος υποστήριξε πως «οι γερμανικές επιχειρήσεις δεν χρειάζονται εγγυήσεις για να επενδύσουν στην Ελλάδα, αλλά να διαμορφωθεί ένα ελκυστικό πλαίσιο προσέλκυσης επενδύσεων.
Ενα τέτοιο πλαίσιο πρέπει να περιλαμβάνει ειδικές οικονομικές ζώνες με ξεχωριστό νομικό, διοικητικό και εργασιακό καθεστώς, προκειμένου να διευκολυνθούν οι επενδυτές…».
Θεσμικά μπορεί να γίνει, διότι η νομοθετική εξουσιοδότηση για τις ΕΟΖ απορρέει από το Μεσοπρόθεσμο, που ψηφίστηκε τον περασμένο Ιούλιο στη Βουλή. Εν προκειμένω, η ιδιοκτησία στις ΕΟΖ θα ανήκει στους Ελληνες, ενώ την κυριότητα θα έχουν οι Γερμανοί επενδυτές.
Στο ελληνικό μοντέλο διαχείρισης τέτοιων ζωνών κατά τους Γερμανούς αξιοποιούνται τα ευρωπαϊκά κονδύλια του ΕΣΠΑ κάτω από την «άριστη συνεργασία» των υπουργείων Οικονομίας Ανάπτυξης Γερμανίας – Ελλάδας, με τρεις κινήσεις:
* Πρώτον: Η Γερμανία βάζει όρους και ζητεί προϋποθέσεις και ευνοϊκές συνθήκες για να επενδύσει στην υπερχρεωμένη Ελλάδα.
* Δεύτερον: Η Γερμανία προτείνει Ειδικές Οικονομικές Ζώνες (ΕΟΖ) και συνδέει την αξιοποίηση του ΕΣΠΑ αποκλειστικά με τις ζώνες αυτές.
* Τρίτον: Η Γερμανία απαιτεί να επενδυθεί το ΕΣΠΑ με δικούς της όρους (ευνοϊκούς για τη γερμανική οικονομία), αποκλειστικά στις υπό γερμανική διαχείριση ΕΟΖ και η Ελλάδα… υπακούει.
«Εκθετος και υπόλογος είναι ο κ. Τατούλης», σχολιάζει με ανακοίνωση που εξέδωσε ο επικεφαλής του προσκείμενου στο ΣΥΡΙΖΑ συνδυασμού «Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου» Θανάσης Πετράκος, μετά την «αποκάλυψη του οράματος του κ. Τατούλη για τις Ειδικές Οικονομικές Ζώνες».
Προσκρούει στο Κοινοτικό Δίκαιο
Υπογραμμίζει ότι οι δηλώσεις του κ. Τατούλη έρχονται σε συνέχεια των όσων είπε ο αντικαγκελάριος Ρέσλερ, στις 7 Οκτωβρίου, επισκεπτόμενος την Αθήνα. Ο Γερμανός αξιωματούχος επιβεβαίωσε ουσιαστικά και τυπικά την επιδίωξη της Γερμανίας να υπάρξουν ΕΟΖ στην Ελλάδα, παρά το γεγονός ότι προσκρούουν στο Κοινοτικό Δίκαιο.
Οι μισθοί θα είναι αντίστοιχοι με εκείνους της Κίνας και των χωρών της Απω Ανατολής, Ινδίας κ.λπ. ή «των ανταγωνιστών μας» όπως είπε πρόσφατα ο πρωθυπουργός, των πρώην ανατολικών και των βαλκανικών χωρών. Στις ζώνες δεν θα ισχύει η εθνική και ευρωπαϊκή εργατική νομοθεσία κ.λπ. Επίσης θα μπορούν να ενοποιηθούν ζώνες, π.χ η Θράκη με τη Βουλγαρία.
Ο κ. Πετράκος χαρακτηρίζει τις ΕΟΖ «Δούρειο ίππο» της πολιτικής τύπου σοκ, με σκοπό την αποδόμηση των εργασιακών σχέσεων και την αποικιοκρατική επέλαση διεθνών επενδυτικών συμφερόντων, που επιθυμούν να καρπωθούν τις πλουτοπαραγωγικές πηγές της χώρας και προφανώς και της Πελοποννήσου και να καταγράψουν κέρδη χωρίς κανένα κοινωνικό αντάλλαγμα.
Τέλος, με το σχολιασμό του εξηγεί τη χυδαία επίθεση του κ. Τατούλη και εναντίον του προέδρου της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα, αλλά και εναντίον του. «Διότι οι κ. Τσίπρας και Πετράκος αποκάλυψαν έγκαιρα τις σκέψεις και τα “οράματα” Τατούλη».

olympiada

TA ΠΡΩΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ - ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΝΕΚΡΟΥΣ






Fimotro

Στην απληστία αποδίδει ο Οικουμενικός Πατριάρχης την οικονομική κρίση



Υποδέχτηκε στο Φανάρι τον Πατριάρχη της Σερβίας

«H οικονομική κρίσις, η οποία μαστίζει τον σύγχρονο άνθρωπον, είναι αποτέλεσμα της ηθικής κρίσεως, η οποία ενδημεί εις τας συγχρόνους κοινωνίας», επισήμανε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος σε ομιλία του κατά την επίσημο υποδοχή του Πατριάρχου της Σερβίας Ειρηναίου στο Φανάρι.

«Το κακόν το οποίον βιούμεν, ως απειλήν ή διακινδύνευσιν ή πραγματικήν μείωσιν ή και εκμηδένισιν των οικονομικών πόρων και της εκ τούτων ευημερίας, προέρχεται εκ του μειωμένου ενδιαφέροντος ημών πάντων δια το ηθικώς δέον, ως τούτο υποδεικνύει ο Θεός», είπε ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος.

«Έχομεν αναγάγει την απληστίαν και την πλεονεξίαν εις αρετήν. Τιμώμεν τον πλούτον υπέρ το δέον. Αν και εξαίρομεν την απαξίαν των ανηθίκων μεθόδων πλουτισμού, θαυμάζομεν και συγχωρούμεν τους πλουτίζοντας δια της αφαιμάξεως των συνανθρώπων των», συμπλήρωσε.

«Ο χάρτινος πλούτος αποκαλύπτεται ως άνευ αξίας. Η άνεσις, ως ζητούμενον αγαθόν, μετεβλήθη εις κόπον και μόχθον και άγχος», τόνισε ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος.

Newsbeast.gr

Η βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους, εκτός από το όποιο κούρεμα, προϋποθέτει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης




Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, από τις Βρυξέλλες, όπου βρίσκεται για τη Σύνοδο Κορυφής του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Έγινε γνωστή η Έκθεση βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους που δείχνει ότι η πρόσφατη συμφωνία του Ιουλίου δεν έβαλε πάτο στο βαρέλι.
Η αναθεώρησή της, όμως, απαιτεί προσοχή, γιατί εμπεριέχει μεγάλους κινδύνους,
τόσο για την Ελλάδα, όσο και για τη σταθερότητα της ευρωπαϊκής και παγκόσμιας Οικονομίας.

· Κινδύνους για τις αντοχές και τον έλεγχο του τραπεζικού συστήματος και την αναγκαία επανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και των ασφαλιστικών ταμείων, ώστε να υπάρξει το μεγάλο ζητούμενο -δηλαδή ρευστότητα- και να μην πληγούν περισσότερο οι συνταξιούχοι μας.
· Κινδύνους για τον εθελοντικό χαρακτήρα της συμμετοχής των ιδιωτών.
Ώστε να μην πυροδοτηθούν άλλες δυσάρεστες εξελίξεις, όπως η μετάδοση της κρίσης σε ολόκληρη την Ευρωζώνη.
· Κινδύνους για την κάλυψη των δανειακών αναγκών της χώρας, για όσο διάστημα
-και αυτό εκτιμάται, δυστυχώς πλέον, ότι θα είναι πολύ μεγάλο- η χώρα θα μείνει εκτός αγορών.
· Κινδύνους, τέλος, για τον οικονομικό έλεγχο της χώρας και την επιβολή βαρύτερης και παρατεταμένης λιτότητας στην Ελληνική Κοινωνία. Μία κοινωνία που έχει φθάσει στα όρια ανοχής και αντοχής της.

Σε κάθε περίπτωση, σταθερά υποστηρίζω και θα το επαναλάβω σε λίγο στους ηγέτες του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Kόμματος, ότι η βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους, εκτός από το όποιο κούρεμα, προϋποθέτει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και μεγάλα και συνεχή πρωτογενή πλεονάσματα.

Γι’ αυτό και απαιτείται, άμεσα, η επανεκκίνηση της Ελληνικής Οικονομίας.
Ώστε να πάρει μπροστά και να αρχίσουν να μειώνονται τα ελλείμματα.
Ώστε να μπούμε σε τροχιά βιώσιμης λύσης των προβλημάτων μας, στο πλαίσιο, πάντα, της Ευρωζώνης».



Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Η Έκθεση βόμβα για τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους



ΕκτύπωσηPDF
bankruptcyTo XrimaNews.gr και τοSOFOKLEOUS10.GR παρουσιάζουν την έκθεση βόμβα για τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους που δόθηκε στους Ευρωπαϊους ΥΠΟΙΚ την Παρασκευή. Έχει γίνει μετάφραση των σημαντικότερων σημείων της έκθεσης τα οποία παραθέτονται στη συνέχεια. 
Ελλάδα: ανάλυση βιωσιμότητας του χρέους 21 Οκτ. 2011
Από την τέταρτη αναθεώρηση η κατάσταση στην Ελλάδα έχει πάρει μια στροφή προς το χειρότερο και αντί η οικονομία να προσαρμόζεται μέσω της αύξησης της παραγωγικότητας χάρη σε διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, η προσαρμογή γίνεται μέσω της ύφεσης και της μείωσης των μισθών. Eνάντια σε αυτές τις αντιξοότητες οι ελληνικές αρχές δυσκολεύονται πάρα πολύ για να ανταποκριθούν στις δεσμεύσεις που έχουν αναλάβει. Για τους σκοπούς της αξιολόγησης της βιωσιμότητας του χρέους έχει οριστεί μια αναθεωρημένη βάση, η οποία λαμβάνει υπόψη τις επιπτώσεις αυτών των εξελίξεων για την μελλοντική ανάπτυξη και για την πιθανή έκβαση των μέτρων και των πολιτικών που έχουν ληφθεί. Η αξιολόγηση έχει προεκταθεί μέχρι το 2030 για να συμπεριλάβει πλήρως τη μακροπρόθεσμη αναπτυξιακή δυναμική και τις πιθανές επιπτώσεις που πιθανώς θα υπάρξουν όσον αφορά στη χρηματοδότηση (της Ελλάδας).
Από την αξιολόγηση προκύπτει ότι το χρέος θα παραμείνει υψηλό για ολόκληρο το χρονικό ορίζοντα των προβλέψεων (δηλαδή μέχρι και το 2030). Ενώ (το χρέος) θα μειωθεί με αργό ρυθμό δεδομένης της μεγάλης επίσημης (οικονομικής) στήριξης (της Ελλάδας) με χαμηλά επιτόκια (μέσω του EFSF, όπως συμφωνήθηκε κατά την 21η Ιουλίου στη σύνοδο κορυφής), μία σειρά αρνητικών εξελίξεων μπορεί να επηρεάσει την πορεία (μείωσης του χρέους). Η μετατροπή του χρέος σε βιώσιμο θα απαιτήσει ένα φιλόδοξο συνδυασμό επίσημης στήριξης (από την Τρόικα) και της συμμετοχής του ιδιωτικού τομέα (PSI). Ακόμη και με ένα πολύ ισχυρότερο PSI, θα χρειαστεί μεγάλη επίσημη υποστήριξη (από την Τρόικα) για μεγάλο χρονικό διάστημα. Υπό αυτή τη λογική, τελικά η βιωσιμότητα του χρέους εξαρτάται από την ισχύ της επίσημης δέσμευσης (της Τρόικας) στην Ελλάδα.
Ένας μικρότερος ρυθμός ανάκαμψης. Σύμφωνα με τη μέχρι σήμερα εμπειρία στο πλαίσιο του προγράμματος, θεωρείται ότι η Ελλάδα χρειάζεται περισσότερο χρόνο για την εφαρμογή των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και ότι είναι αναγκαία μια περισσότερο μακροπρόθεσμη προοπτική για να αποφέρει μακροοικονομικά οφέλη. Προβλέπεται μια μεγαλύτερη και πιο σοβαρή ύφεση με το ΑΕΠ να συρρικνώνεται κατά 5 ½ τοις εκατό το 2011 και κατά 3 τοις εκατό το 2012. Η ανάπτυξη στη συνέχεια θα κυμανθεί κατά μέσο όρο περίπου στο 1¼ τοις εκατό ετησίως για το 2013-14, στο 2⅔ τοις εκατό από το 2015 μέχρι το 2020 (όταν θα αρχίσει να συμβάλλει στην ανάπτυξη μία κυκλική ανάκαμψη και όταν οι διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις αρχίζουν να αποδίδουν) και 1⅔ τοις εκατό ετησίως από το 2021 μέχρι το 2030 (καθώς η οικονομία επανέρχεται σε σταθερούς ρυθμούς ανάπτυξης οι οποίοι περιορίζονται από τις δημογραφικές τάσεις). Συνολικά, η πραγματική ανάπτυξη μέχρι το 2020 αναμένεται να είναι σωρευτικά 7¼ τοις εκατό χαμηλότερη σε σχέση με τις προβλέψεις που έγιναν τη στιγμή της 4ης αναθεώρησης.
Χαμηλότερα έσοδα από ιδιωτικοποιήσεις. Δεδομένων των δυσμενών συνθηκών της αγοράς και των τεχνικών δυσκολιών που αντιμετωπίζει η Ελλάδα, πρέπει, για τους σκοπούς της ανάλυσης βιωσιμότητας του χρέους. να γίνει μια πιο συντηρητική αλλά παρόλα αυτά φιλόδοξη πρόβλεψη για την πορεία των εσόδων από ιδιωτικοποιήσεις. Οι εισπράξεις αυξάνονται από 1½ τοις εκατό του ΑΕΠ το 2012 στο 2 τοις εκατό του ΑΕΠ για την περίοδο 2013-14 και κορυφώνουν στο 2½ τοις εκατό του ΑΕΠ κατά τη διάρκεια του 2015-17. Μειώνονται και πάλι στο 2 τοις εκατό του ΑΕΠ ετησίως για το 2018-20. Μέχρι το 2020, τα συνολικά έσοδα από ιδιωτικοποιήσεις θα ανέλθουν σε €46 δις έναντι των €66 δισεκατομμυρίων που είχε υποτεθεί στο πλαίσιο του προγράμματος (δηλαδή τον αρχικό στόχο των €50 δις συν ένα πρόσθετο ποσό που αντανακλά το γεγονός ότι η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών θα δημιουργήσει πιθανόν την ανάγκη χρήσης πρόσθετων περιουσιακών στοιχείων).
Μειωμένες ανάγκες δημοσιονομικής προσαρμογής. Οι ονομαστικοί δημοσιονομικοί στόχοι διατηρούνται κατά τη διάρκεια του προγράμματος (μέχρι τα μέσα του 2013) και στη συνέχεια το πρωτογενές πλεόνασμα προβλέπεται να παρουσιάσει περαιτέρω βελτίωση μέχρι να φτάσει στο 4½ τοις εκατό του ΑΕΠ για την περίοδο 2014-16. Το πρωτογενές πλεόνασμα θα πέσει στο 4¼ τοις εκατό του ΑΕΠ το 2017-20 και στο 4 τοις εκατό του ΑΕΠ το 2021 - 25 (επίπεδο που στο παρελθόν η Ελλάδα είχε καταφέρει να διατηρήσει). Δεδομένου ότι λίγες χώρες ήταν σε θέση να διατηρήσουν πρωτογενές πλεόνασμα της τάξης του 4 τοις εκατό, θεωρούμε ότι από το 2026 και μετά το πρωτογενές πλεόνασμα θα διατηρηθεί στο 3 τοις εκατό του ΑΕΠ. Υπό αυτή την πορεία, η οποία απαιτεί συνεχή και αταλάντευτη δέσμευση για δημοσιονομική σύνεση από τις ελληνικές αρχές, το συνολικό δημοσιονομικό ισοζύγιο δεν θα πέσει κάτω από το 3 τοις εκατό του ΑΕΠ μέχρι το 2020.
Καθυστέρηση στην πρόσβαση στις χρηματαγορές. Η συμφωνία για το PSI που έλαβε χώρα κατά τη σύνοδο κορυφής της 21 Ιουλίου θεωρείται ότι θα τεθεί σε εφαρμογή. Παραμένει αβέβαιο (άγνωστο) το θέμα του πότε θα αποκατασταθεί η χρηματοδότηση (της Ελλάδας) από τις αγορές. Για τους σκοπούς της παρούσας ανάλυσης, η νέα χρηματοδότηση από τις αγορές θεωρείται ότι θα είναι διαθέσιμη μόνο όταν η Ελλάδα θα έχει επιτύχει 3 διαδοχικά χρόνια ανάπτυξης, τρία χρόνια με πρωτογενή πλεονάσματα μεγαλύτερα από αυτά που απαιτούνται προκειμένου να σταθεροποιηθεί το επίπεδο του χρέους και μόνο αφού το χρέος πέσει κάτω από 150 τοις εκατό του ΑΕΠ. Αυτός είναι ομολογουμένως ένα αυθαίρετος κανόνας και χρησιμοποιείται για ενδεικτικούς λόγους ώστε να δώσει μια ένδειξη για την έκταση της επίσημης στήριξης που θα μπορούσε να χρειαστεί για να καλυφθούν τυχόν κενά χρηματοδότησης μέχρι να έχει αποκατασταθεί η πρόσβαση (της Ελλάδας) στις αγορές το 2021.
Με βάση αυτές τις υποθέσεις, το ελληνικό χρέος θα κορυφώσει σε πολύ υψηλά επίπεδα και αναμένεται να υποχωρήσει με πολύ αργό ρυθμό, γεγονός που υποδεικνύει την ανάγκη για περαιτέρω ελάφρυνση του χρέους ώστε να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα του. Το ελληνικό χρέος (αφαιρουμένων των εγγυήσεων που απαιτούνται για το PSI) αναμένεται να κορυφωθεί στο 186 τοις εκατό του ΑΕΠ το 2013 και να μειωθεί μόνο έως το 152 τοις εκατό του ΑΕΠ μέχρι το τέλος του 2020 και στο 130 τοις εκατό του ΑΕΠ μέχρι το τέλος του 2030. Το πακέτο χρηματοδότησης που συμφωνήθηκε στις 21 Ιουλίου (ιδιαίτερα τα χαμηλότερα επιτόκια στα δάνεια του EFSF) βοηθά την πορεία του χρέους, αλλά ο αντίκτυπος του αντισταθμίζεται με το παραπάνω από το αρνητικά αναθεωρημένο μακροοικονομικό πλαίσιο. Η Ελλάδα δεν θα επιστρέψει στις αγορές μέχρι το 2021 με βάση τις νέες προβλέψεις και έτσι οι συνολικές ανάγκες επίσημης χρηματοδότησης (πέραν αυτών που παραμένουν στο παρόν πρόγραμμα και συμπεριλαμβανομένης της ενδεχόμενης μεταφοράς των υφιστάμενων επίσημων δανείων) θα μπορούσε να ανέλθει σε περίπου €252 δισεκατομμύρια από σήμερα μέχρι το 2020.
Προκειμένου το ελληνικό χρέος να γίνει βιώσιμο απαιτείται ένας κατάλληλος συνδυασμός νέας επίσημης στήριξης με ευνοϊκούς όρους και πρόσθετης ελάφρυνσης του χρέους από τους ιδιώτες πιστωτές: · Μεγάλη, μακροπρόθεσμαη και αρκετά γενναιόδωρη επίσημη στήριξη θα είναι απαραίτητη για την Ελλάδα ώστε να μπορέσει να συνεχίσει να καταβάλλει της απαραίτητες πληρωμές για την εξυπηρέτηση του χρέους της και για να διευκολυνθεί η πτωτική πορεία του χρέους. Οι δεσμεύσεις που δόθηκαν κατά τη Σύνοδο Κορυφής της 21ης Ιουλίου -ότι τα μέλη της ευρωζώνης θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν τις χώρες στο πλαίσιο των προγραμμάτων προσαρμογής, όπως η Ελλάδα, για όσο χρονικό διάστημα χρειάζεται μέχρι να ανακτήσουν την πρόσβαση τους στις αγορές (με την προϋπόθεση το πρόγραμμα να εφαρμοστεί), αντιπροσωπεύουν μια σημαντική εξέλιξη και η αξιοπιστία της δέσμευσης αυτής είναι κρίσιμη για τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους. Όπως σημειώνεται, η ακριβής χρονική στιγμή κατά την οποία θα ανακτηθεί η πρόσβαση στις χρηματαγορές είναι εγγενώς αβέβαια και σύμφωνα με τις υποθέσεις που γίνονται στην παρούσα έκθεση για το χρόνο που απαιτείται είναι πιθανό να χρειαστεί πρόσθετη επίσημη χρηματοδότηση που κυμαίνεταιμέχρι και τα €440 δις (στη χειρότερη περίπτωση από τα σενάρια που μελετήθηκαν εδώ).
Ένα μεγαλύτερο PSI, κάτι το οποίο μελετάται αυτή τη στιγμή, παίζει επίσης ένα ζωτικό ρόλο στην εδραίωση της βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους. Για να εκτιμηθεί η ενδεχόμενη έκταση των βελτιώσεων στην πορεία του χρέους, και οι πιθανές συνέπειες για την επίσημη χρηματοδότηση, λαμβάνεται υπόψη η περίπτωση χρήσης ομολόγων με έκπτωση (κούρεμα) με μια υποτιθέμενη απόδοση του 6 τοις εκατό και καμία εγγύηση. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το χρέος μπορεί να μειωθεί μόλις στο 120 τοις εκατό του ΑΕΠ μέχρι το τέλος του 2020, εφόσον εφαρμοστούν εκπτώσεις στα ομόλογα (κούρεμα) της τάξης του 50 τοις εκατό. Λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη καθυστέρηση που αναμένεται να υπάρξει πριν ανακτηθεί η πρόσβαση στις αγορές μετοχών, η ανάγκη επίσημης χρηματοδότησης μεγάλης κλίμακας θα παραμείνει και εκτιμάται σε περίπου € 114 δις. Για να μειωθεί περαιτέρω το χρέος θα απαιτηθεί μια μεγαλύτερη συνεισφορά του ιδιωτικού τομέα (για παράδειγμα για να μειωθεί το χρέος κάτω από 110 τοις εκατό του ΑΕΠ μέχρι το 2020 θα απαιτούσε κούρεμα αξίας τουλάχιστον 60 τοις εκατό ή / και πιο ευνοϊκούς όρους χρηματοδότησης από τον επίσημο τομέα - Τρόικα).

Sofokleus10.gr

Αρχειοθήκη ιστολογίου