Τιμές φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τα ελληνικά νησιά. Πιο οικονομικό ένα ταξίδι με προορισμό τη Βενετία παρά σε κάποιο ελληνικό νησί. Στα λόγια παραμένουν οι εξαγγελίες για μείωση των κρατήσεων υπέρ τρίτων
Ενώ η κυβέρνηση αναζητά τρόπους για μείωση των ναύλων, τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για προορισμούς όπως η Βενετία ή η Ανκόνα είναι αισθητά πιο οικονομικά από το κόστος για κάποιο ελληνικό νησί.
Από το χώρο της ακτοπλοΐας δεν φαίνεται να υπάρχει συναίνεση στις προθέσεις της κυβέρνησης, με πηγές να επικαλούνται την αύξηση των τιμών του πετρελαίου.
Έτσι, μπροστά στην καλοκαιρινή περίοδο, οι τιμές για τα ελληνικά νησιά, όπως επισημαίνεται σε δημοσίευμα του "Έθνους της Κυριακής", διαμορφώνονται ακριβότερες ακόμα και κατά 50% από ένα ταξίδι με επιστροφή στη Βενετία.
Ενδεικτικό είναι ότι το ταξίδι σε δίκλινη καμπίνα με ΙΧ με επιστροφή για τη Βενετία, που απέχει από την Πάτρα 621 μίλια, κοστίζει 423 ευρώ, ενώ το ταξίδι από Πειραιά για Ρόδο, που η απόσταση είναι μόλις 250 μίλια, κοστίζει ακόμα και 675,5 ευρώ.
Στις εσωτερικές γραμμές υπάρχει, σε πολλές περιπτώσεις, σοβαρή επιβάρυνση από τα τέλη υπέρ τρίτων, με την ηγεσία του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων να έχει εισηγηθεί την κατάργηση χρεώσεων όπως τα αχθοφορικά και τα λεβουχικά.
Οι βασικότερες κρατήσεις που βαρύνουν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ο ΦΠΑ (το 13% επί της τιμής του εισιτηρίου για τους επιβάτες και 23% για τα οχήματα), η κράτηση ΚΑΕΟ-ΝΑΤ (το 6,5% επί της ονομαστικής τιμής του εισιτηρίου), η επίναυλος (το 3% επί της ονομαστικής αξίας), τα λιμενικά τέλη (5-5,5% επί της ονομαστικής τιμής του εισιτηρίου) και οι κρατήσεις υπέρ λεμβούχων και αχθοφόρν (0,50-0,60% ανά επιβάτη).
NEWS247.GR
Από το χώρο της ακτοπλοΐας δεν φαίνεται να υπάρχει συναίνεση στις προθέσεις της κυβέρνησης, με πηγές να επικαλούνται την αύξηση των τιμών του πετρελαίου.
Έτσι, μπροστά στην καλοκαιρινή περίοδο, οι τιμές για τα ελληνικά νησιά, όπως επισημαίνεται σε δημοσίευμα του "Έθνους της Κυριακής", διαμορφώνονται ακριβότερες ακόμα και κατά 50% από ένα ταξίδι με επιστροφή στη Βενετία.
Ενδεικτικό είναι ότι το ταξίδι σε δίκλινη καμπίνα με ΙΧ με επιστροφή για τη Βενετία, που απέχει από την Πάτρα 621 μίλια, κοστίζει 423 ευρώ, ενώ το ταξίδι από Πειραιά για Ρόδο, που η απόσταση είναι μόλις 250 μίλια, κοστίζει ακόμα και 675,5 ευρώ.
Στις εσωτερικές γραμμές υπάρχει, σε πολλές περιπτώσεις, σοβαρή επιβάρυνση από τα τέλη υπέρ τρίτων, με την ηγεσία του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων να έχει εισηγηθεί την κατάργηση χρεώσεων όπως τα αχθοφορικά και τα λεβουχικά.
Οι βασικότερες κρατήσεις που βαρύνουν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ο ΦΠΑ (το 13% επί της τιμής του εισιτηρίου για τους επιβάτες και 23% για τα οχήματα), η κράτηση ΚΑΕΟ-ΝΑΤ (το 6,5% επί της ονομαστικής τιμής του εισιτηρίου), η επίναυλος (το 3% επί της ονομαστικής αξίας), τα λιμενικά τέλη (5-5,5% επί της ονομαστικής τιμής του εισιτηρίου) και οι κρατήσεις υπέρ λεμβούχων και αχθοφόρν (0,50-0,60% ανά επιβάτη).
NEWS247.GR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου