Η ΠΕΛΛΑ ΕΙΧΕ ΜΕΧΡΙ ΧΘΕΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΝ κ ΤΖΑΚΡΗ. Η ΓΡΑΜΜΗ ΕΚΛΕΙΣΕ. ΤΩΡΑ ΣΥΖΥΤΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΉΣΟΥΝ. ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΒΙΩΣΙΜΗ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.
ΑΠΛΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΊΣΕΙ. ΘΕΛΟΥΝ ΠΑΛΙ ΝΑ ΚΟΡΟΪΔΈΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΛΛΑΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΞΑΝΑΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ. ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΟ ''ΔΟΥΛΕΜΑ'' ΜΕ ΣΥΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΤΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ. ΓΑΤΟΣ
Στη συζήτηση συμφωνήθηκε να κατατεθεί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ένα αναθεωρημένο επιχειρησιακό σχέδιο που θα τεκμηριώνει τη βιωσιμότητα της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Φλώρινας στη βάση της αξιοποίησης των δυνατοτήτων που προσφέρει η περιοχή για: οικολογικό, χιονοδρομικό και ιστορικό τουρισμό.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Θεσσαλονίκης δεσμεύτηκε να υποστηρίξει το εγχείρημα προωθώντας τις εκδρομές των ΚΑΠΗ με το σιδηρόδρομο προς τις περιοχές της Φλώρινας, Πρεσπών, Αμυνταίου, Νυμφαίου κα. Στην ίδια κατεύθυνση η Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας θα αποστείλει ενημερωτικό σημείωμα με τις τιμολογιακές προτάσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα γραφεία όλων των σχολικών διευθύνσεων της Κεντρικής Μακεδονίας για τις οργανωμένες μαθητικές εκδρομές σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Όπως δήλωσε ο κ. Βούγιας «στόχος είναι η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης – Φλώρινας να λειτουργήσει ξανά από το φθινόπωρο, εξυπηρετώντας πάντοτε τις καθημερινές μετακινήσεις των κατοίκων της περιοχής, τις πολυάριθμες μετακινήσεις των φοιτητών αλλά και αξιοποιώντας τις μεγάλες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου