Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΞΑΝΑ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ; ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΕΝΟΨΕΙ ΕΚΛΟΓΩΝ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΤΡΑΙΝΟΥ.

Η ΠΕΛΛΑ ΕΙΧΕ ΜΕΧΡΙ ΧΘΕΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΝ κ ΤΖΑΚΡΗ. Η ΓΡΑΜΜΗ ΕΚΛΕΙΣΕ. ΤΩΡΑ ΣΥΖΥΤΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΉΣΟΥΝ. ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΒΙΩΣΙΜΗ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ. 


ΑΠΛΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΊΣΕΙ. ΘΕΛΟΥΝ ΠΑΛΙ ΝΑ ΚΟΡΟΪΔΈΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΛΛΑΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΞΑΝΑΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ. ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΟ ''ΔΟΥΛΕΜΑ'' ΜΕ ΣΥΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΤΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ.        ΓΑΤΟΣ


Η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Φλώρινας, η οποία έχει διακοπεί από πέρσι, βρέθηκε στο επίκεντρο σύσκεψης, που πραγματοποιήθηκε το πρωί στο Δημαρχιακό Μέγαρο Θεσσαλονίκης, με πρωτοβουλία του Βουλευτή κ. Σπύρου Βούγια.Στη σύσκεψη συμμετείχαν πέρα από τον κ. Βούγια, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Γιάννης Μπουτάρης, ο δημοτικός σύμβουλος και επικεφαλής της παράταξης ‘’Ενεργοί Πολίτες- Οικολογία στην Πράξη’’, κ. Χρήστος Μάτης, ο Διευθυντής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Θόδωρος Καρτσιώτης και η κ. Άννα Σπύρτου από την Κίνηση Φίλων Τραίνου Φλώρινας.

Στη συζήτηση συμφωνήθηκε να κατατεθεί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ένα αναθεωρημένο επιχειρησιακό σχέδιο που θα τεκμηριώνει τη βιωσιμότητα της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Φλώρινας στη βάση της αξιοποίησης των δυνατοτήτων που προσφέρει η περιοχή για: οικολογικό, χιονοδρομικό και ιστορικό τουρισμό.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Θεσσαλονίκης δεσμεύτηκε να υποστηρίξει το εγχείρημα προωθώντας τις εκδρομές των ΚΑΠΗ με το σιδηρόδρομο προς τις περιοχές της Φλώρινας, Πρεσπών, Αμυνταίου, Νυμφαίου κα. Στην ίδια κατεύθυνση η Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας θα αποστείλει ενημερωτικό σημείωμα με τις τιμολογιακές προτάσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα γραφεία όλων των σχολικών διευθύνσεων της Κεντρικής Μακεδονίας για τις οργανωμένες μαθητικές εκδρομές σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Όπως δήλωσε ο κ. Βούγιας «στόχος είναι η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης – Φλώρινας να λειτουργήσει ξανά από το φθινόπωρο, εξυπηρετώντας πάντοτε τις καθημερινές μετακινήσεις των κατοίκων της περιοχής, τις πολυάριθμες μετακινήσεις των φοιτητών αλλά και αξιοποιώντας τις μεγάλες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής».


Πηγή: http://spnews.gr/  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου